AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Fersking med ny amcar!=)
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5773
Side 1 av 2

Forfatter:  Tarjei [ Fre 03. Okt 2008 16:00 ]
Innleggets emne:  Fersking med ny amcar!=)

Hei!

Er som flere helt ny her, og har kjøpte min første amcar i sommer. Har hatt en del start-problemer i forholdet vårt, men nå begynner ting å gå seg til. Er helt forelska i denne bilen=)

Ellers må det sies at denne siden er ikke annet enn fantastisk! Utrolig hva man kan plukke opp av gode råd/tips her!

Litt over til bilen igjen.
Er en Cheverolet c-10, 1970 mod.
Motoren er en nybygd stroket 350, med th-700 kasse. Montert air-condition, powerbrakes, og servo.

Litt om hva jeg har tenkt å gjøre:

-Kvitte meg med all rust (noe som forhåpentligvis blir gjort iløp av vintern)
-legge nytt panel i planet?
-gå over alt elektronikk i bilen.
-bygge skikkelig stereo

Så noen bilder da=)

Vedlegg:
c-10-1.jpg
c-10-1.jpg [ 23.56 KiB | Vist 5680 ganger ]
c-10-2.jpg
c-10-2.jpg [ 38.95 KiB | Vist 5680 ganger ]
c-10-3.jpg
c-10-3.jpg [ 30.95 KiB | Vist 5680 ganger ]
c-10-5.jpg
c-10-5.jpg [ 34.36 KiB | Vist 5680 ganger ]
c-10 bak.jpg
c-10 bak.jpg [ 22 KiB | Vist 5680 ganger ]

Forfatter:  ølbøen [ Fre 03. Okt 2008 17:24 ]
Innleggets emne: 

Velkommen!
tøff bil :D

Forfatter:  jan olsen [ Fre 03. Okt 2008 18:20 ]
Innleggets emne: 

stilig vogn ja :D velkommen hit

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 03. Okt 2008 18:44 ]
Innleggets emne: 

Åhh dæven den er tøff,

øhmm velkommen :)

Vet du ca. hvor mye rust der er i den?

Forfatter:  sunnmøring [ Fre 03. Okt 2008 19:37 ]
Innleggets emne: 

velkommen hit. lækker vogn :D

Forfatter:  st-remy [ Fre 03. Okt 2008 19:38 ]
Innleggets emne: 

:) Velkommen te forumet , steike fin vogn detta da 8) 8)

Forfatter:  Tarjei [ Fre 03. Okt 2008 19:43 ]
Innleggets emne: 

takk takk! Hyggelig med tilbakemld ja! settes pris på=)

Er litt rust på typiske plasser som i dører, kanaler og dreneringen på taket, men ikke noe "kritisk". Har et team av venner og familie som skal hjelpe meg! Blir gøy å ha noe å pusle med i vinter:)

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 03. Okt 2008 22:31 ]
Innleggets emne: 

cool, håper den er klar til våren! hehe

Forfatter:  Ornamental [ Lør 04. Okt 2008 03:30 ]
Innleggets emne: 

Fet pick-up! 8)
Håper restaureringen går som en lek!

Forfatter:  Galaxie [ Søn 05. Okt 2008 17:04 ]
Innleggets emne: 

Tøff Pick up :D
Velkommen :)

Forfatter:  T & T Store [ Man 06. Okt 2008 11:53 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit.

Tøff pick up :lol: :lol: :lol:

Forfatter:  pontchief [ Man 06. Okt 2008 12:22 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit. :D

Tøff pick up 8)

Forfatter:  Tarjei [ Man 06. Okt 2008 14:14 ]
Innleggets emne: 

takker og bukker for hyggelige hilsner=)

syns bare det er synd høsten/vintern begynner å melde seg..er vel påtide å parkere børsa snart..akk..Skulle vært sommer hele året!
JA til global oppvarming :lol:

Forfatter:  gearhead [ Tir 07. Okt 2008 08:27 ]
Innleggets emne: 

Hei å velkommen hit, å må si jeg likte bilen din(jævli tøft stuk på den:-)

Forfatter:  T-7 [ Tir 07. Okt 2008 19:08 ]
Innleggets emne: 

Jobber du hos Hjelme siden bilen din står parkert der ?

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/