| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Fersking med ny amcar!=) https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5773 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Tarjei [ Fre 03. Okt 2008 16:00 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Fersking med ny amcar!=) | ||||||
Hei! Er som flere helt ny her, og har kjøpte min første amcar i sommer. Har hatt en del start-problemer i forholdet vårt, men nå begynner ting å gå seg til. Er helt forelska i denne bilen=) Ellers må det sies at denne siden er ikke annet enn fantastisk! Utrolig hva man kan plukke opp av gode råd/tips her! Litt over til bilen igjen. Er en Cheverolet c-10, 1970 mod. Motoren er en nybygd stroket 350, med th-700 kasse. Montert air-condition, powerbrakes, og servo. Litt om hva jeg har tenkt å gjøre: -Kvitte meg med all rust (noe som forhåpentligvis blir gjort iløp av vintern) -legge nytt panel i planet? -gå over alt elektronikk i bilen. -bygge skikkelig stereo Så noen bilder da=)
|
|||||||
| Forfatter: | ølbøen [ Fre 03. Okt 2008 17:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! tøff bil |
|
| Forfatter: | jan olsen [ Fre 03. Okt 2008 18:20 ] |
| Innleggets emne: | |
stilig vogn ja |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 03. Okt 2008 18:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Åhh dæven den er tøff, øhmm velkommen Vet du ca. hvor mye rust der er i den? |
|
| Forfatter: | sunnmøring [ Fre 03. Okt 2008 19:37 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen hit. lækker vogn |
|
| Forfatter: | st-remy [ Fre 03. Okt 2008 19:38 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | Tarjei [ Fre 03. Okt 2008 19:43 ] |
| Innleggets emne: | |
takk takk! Hyggelig med tilbakemld ja! settes pris på=) Er litt rust på typiske plasser som i dører, kanaler og dreneringen på taket, men ikke noe "kritisk". Har et team av venner og familie som skal hjelpe meg! Blir gøy å ha noe å pusle med i vinter:) |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 03. Okt 2008 22:31 ] |
| Innleggets emne: | |
cool, håper den er klar til våren! hehe |
|
| Forfatter: | Ornamental [ Lør 04. Okt 2008 03:30 ] |
| Innleggets emne: | |
Fet pick-up! Håper restaureringen går som en lek! |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Søn 05. Okt 2008 17:04 ] |
| Innleggets emne: | |
Tøff Pick up Velkommen |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Man 06. Okt 2008 11:53 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit. Tøff pick up |
|
| Forfatter: | pontchief [ Man 06. Okt 2008 12:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. Tøff pick up |
|
| Forfatter: | Tarjei [ Man 06. Okt 2008 14:14 ] |
| Innleggets emne: | |
takker og bukker for hyggelige hilsner=) syns bare det er synd høsten/vintern begynner å melde seg..er vel påtide å parkere børsa snart..akk..Skulle vært sommer hele året! JA til global oppvarming |
|
| Forfatter: | gearhead [ Tir 07. Okt 2008 08:27 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei å velkommen hit, å må si jeg likte bilen din(jævli tøft stuk på den:-) |
|
| Forfatter: | T-7 [ Tir 07. Okt 2008 19:08 ] |
| Innleggets emne: | |
Jobber du hos Hjelme siden bilen din står parkert der ? |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|