AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Titter innom
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5772
Side 1 av 1

Forfatter:  Trollungen [ Fre 03. Okt 2008 12:43 ]
Innleggets emne:  Titter innom

Fant plutselig dette forumet jeg og :)

Nylig kjøpt min første am-car - en 1990 van G 30.
Er på trappene til å kjøpe en GMC Lone star også :)

Kommer nok mer etterhvert......

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 03. Okt 2008 13:18 ]
Innleggets emne: 

Så hyggeligt, velkommen!
:D :D :D
lonestar, er fine biler det!

Forfatter:  ølbøen [ Fre 03. Okt 2008 17:25 ]
Innleggets emne: 

velkommen!
:D

Forfatter:  st-remy [ Fre 03. Okt 2008 19:40 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet

Forfatter:  Ornamental [ Lør 04. Okt 2008 03:30 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet! :D

Forfatter:  Galaxie [ Søn 05. Okt 2008 17:02 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit :D

Forfatter:  nette_volf [ Søn 05. Okt 2008 22:26 ]
Innleggets emne: 

Hei

velkommen hit hygelig med nye folk her på forumet :)

nette_volf

Forfatter:  T & T Store [ Man 06. Okt 2008 11:52 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit.

Har nettopp kjøpt meg en 92 Chevy van G30 eg og..

Forfatter:  Trollungen [ Man 06. Okt 2008 13:40 ]
Innleggets emne: 

Takker og bukker folkens :) Det var vel egentlig gubben som skal ha æren for at jeg fant forumet da :oops: Han har også kjøpt seg en am-car, eller det vil si, han har skrevet kontrakta men ikke betalt ennå :) Greit med et forum der man kan spørre om bil, for akkurat på det planet har jeg MYE å lære :)

Forfatter:  camaroRS [ Tor 09. Okt 2008 21:29 ]
Innleggets emne: 

Velkommen! :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/