| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| nutte https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5675 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | nutte123 [ Man 22. Sep 2008 22:13 ] | ||
| Innleggets emne: | nutte | ||
|
|||
| Forfatter: | sunnmøring [ Man 22. Sep 2008 23:06 ] |
| Innleggets emne: | |
lækkert |
|
| Forfatter: | nutte123 [ Man 22. Sep 2008 23:44 ] |
| Innleggets emne: | hmmm |
hvordan kom dette bilde opp |
|
| Forfatter: | nutte123 [ Man 22. Sep 2008 23:46 ] |
| Innleggets emne: | bilder |
har en del biler som jeg skulle lagt ut bilder av men vet ikke hvordan prøver videre.. |
|
| Forfatter: | frankie [ Tir 23. Sep 2008 09:48 ] |
| Innleggets emne: | |
hei Det var en nydelig lemans. Du må huske på at bildene ikke kan være større enn 256kb.(ser at bildet som kom opp er 90,13kb) Det er ganske lite, så hvis du ikke har redusert filstørrelsen i en foto editor, så er det nok derfor de ikke kommer opp. |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Ons 24. Sep 2008 16:49 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit. Flott bil |
|
| Forfatter: | PaleRider [ Tor 25. Sep 2008 11:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: bilder |
nutte123 skrev: har en del biler som jeg skulle lagt ut bilder av men vet ikke hvordan prøver videre..
Hvis du laster ned og installerer (det går automatisk, bare trykk på ok) det her gratisprogrammet blir fotoredigering like enkelt som å klippe ut bilder fra playboy.. http://www.download.com/IrfanView/3000- ... d=10865169 |
|
| Forfatter: | quanshi [ Tir 10. Mar 2020 10:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: nutte |
Vil tru det er litt håplaust å gjere det i Paint, men PhotoShop , om ein har det, eller Gimp, om ein ikkje har det, er greie alternativ. Jeg bruker mest Lightroom og litt Photoshop. Photoshop er et bilderedigeringsprogram hvor man kan redigere, retusjere og manipulere bilder. Lightroom er et program som brukes av fotografer til å redigere bilder (f.eks. lysnivåer osv.). Jeg har et nå gammelt XP-Pen Star G640 Graphic Tablet . Ca A6 størrelse. Det funker fint til det lille jeg bruker det. Kjempefint hvis man skal tegne for frihånd. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|