AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bulker å rette på et skjult skattkammer
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=565
Side 1 av 1

Forfatter:  jorglove [ Lør 17. Jun 2006 23:16 ]
Innleggets emne:  Bulker å rette på et skjult skattkammer

Bakenden og venstre bakdel på min dodge van er bulkete bakdørene må kanskje byttes bilen er nesten helt ribbet innvendig! inne i veggene fant jeg bilder med negativer, fastnøkkler, bilnøkkler til en audi, uåpnet wonderbaum, bleie, ubrukt malepensel, puter... :lol: Skal lakkere bilen rød etter kvart, litt usekker på nyansen enda. skal skaffe stige og reserve hjul holder for å ha bakpå og en takgrind på toppen. +++ mye krom

Forfatter:  Scottsdale [ Lør 17. Jun 2006 23:51 ]
Innleggets emne: 

Greit skattekammer da, selv om det meste kansje bare var søppel. Bilder av bilen????

Forfatter:  jorglove [ Søn 18. Jun 2006 10:19 ]
Innleggets emne:  svar

Det meste var bare å kaste! En 13mm fastnøkkel og en uåpnet wonder baum pakke var ikke vert å kaste! Bildene kommer senere. Må ta ut filmen fra fotoapparatet først!

Forfatter:  jallahue [ Tor 22. Jun 2006 22:44 ]
Innleggets emne: 

Kast hele containeren du, makan til drit :ninja:

Forfatter:  elcamino [ Fre 23. Jun 2006 10:09 ]
Innleggets emne: 

Er slag som kommentar du skriver a :?:

Forfatter:  jallahue [ Fre 23. Jun 2006 22:59 ]
Innleggets emne: 

Jada jada , HVIS DERE TROr AT CONTAINer SKIT ER NOe BRA FOR VÅres hobby . Kjøp en slik dritbil, eller kjøp enoe som betyr noe.

Forfatter:  moparman [ Fre 23. Jun 2006 23:37 ]
Innleggets emne:  jallahue

Og hva av bil har du. Navnet her på forumet sier vel sitt :idea:

Forfatter:  admin [ Fre 23. Jun 2006 23:39 ]
Innleggets emne: 

jallahue skrev:
Kast hele containeren du, makan til drit :ninja:

jallahue skrev:
Jada jada , HVIS DERE TROr AT CONTAINer SKIT ER NOe BRA FOR VÅres hobby . Kjøp en slik dritbil, eller kjøp enoe som betyr noe.


Vi forventer litt mer saklige innlegg enn dette........

Morten R. N.
Admin

Forfatter:  moparman [ Lør 24. Jun 2006 15:35 ]
Innleggets emne:  van

Enig der :twisted: :twisted:

Forfatter:  percy [ Lør 24. Jun 2006 19:49 ]
Innleggets emne:  Re: van

moparman skrev:
Enig der :twisted: :twisted:


Helt enig, kanskje han jallahue skulle
kjøpe vanen min, DODGE!!
Bilde

Pris 25,000

Forfatter:  moparman [ Lør 24. Jun 2006 22:00 ]
Innleggets emne:  van

Tror jallahue får holde seg til lada. :wink: :wink:

Forfatter:  Grey [ Tir 27. Jun 2006 01:06 ]
Innleggets emne:  Re: Bulker å rette på et skjult skattkammer

jorglove skrev:
Bakenden og venstre bakdel på min dodge van er bulkete bakdørene må kanskje byttes bilen er nesten helt ribbet innvendig! inne i veggene fant jeg bilder med negativer, fastnøkkler, bilnøkkler til en audi, uåpnet wonderbaum, bleie, ubrukt malepensel, puter... :lol: Skal lakkere bilen rød etter kvart, litt usekker på nyansen enda. skal skaffe stige og reserve hjul holder for å ha bakpå og en takgrind på toppen. +++ mye krom


He he, moro!!
Kanskje vi skulle starte en tråd om hva folk har funnet i bilene?!
Eh...var bleien brukt da? :D

Forfatter:  jorglove [ Tor 29. Jun 2006 10:00 ]
Innleggets emne:  Bleien

Bleien var brukt! Bilen er itj nå skit van e snedige bila

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/