| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bulker å rette på et skjult skattkammer https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=565 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | jorglove [ Lør 17. Jun 2006 23:16 ] |
| Innleggets emne: | Bulker å rette på et skjult skattkammer |
Bakenden og venstre bakdel på min dodge van er bulkete bakdørene må kanskje byttes bilen er nesten helt ribbet innvendig! inne i veggene fant jeg bilder med negativer, fastnøkkler, bilnøkkler til en audi, uåpnet wonderbaum, bleie, ubrukt malepensel, puter... |
|
| Forfatter: | Scottsdale [ Lør 17. Jun 2006 23:51 ] |
| Innleggets emne: | |
Greit skattekammer da, selv om det meste kansje bare var søppel. Bilder av bilen???? |
|
| Forfatter: | jorglove [ Søn 18. Jun 2006 10:19 ] |
| Innleggets emne: | svar |
Det meste var bare å kaste! En 13mm fastnøkkel og en uåpnet wonder baum pakke var ikke vert å kaste! Bildene kommer senere. Må ta ut filmen fra fotoapparatet først! |
|
| Forfatter: | jallahue [ Tor 22. Jun 2006 22:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Kast hele containeren du, makan til drit
|
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 23. Jun 2006 10:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Er slag som kommentar du skriver a |
|
| Forfatter: | jallahue [ Fre 23. Jun 2006 22:59 ] |
| Innleggets emne: | |
Jada jada , HVIS DERE TROr AT CONTAINer SKIT ER NOe BRA FOR VÅres hobby . Kjøp en slik dritbil, eller kjøp enoe som betyr noe. |
|
| Forfatter: | moparman [ Fre 23. Jun 2006 23:37 ] |
| Innleggets emne: | jallahue |
Og hva av bil har du. Navnet her på forumet sier vel sitt |
|
| Forfatter: | admin [ Fre 23. Jun 2006 23:39 ] |
| Innleggets emne: | |
jallahue skrev: Kast hele containeren du, makan til drit ![]() jallahue skrev: Jada jada , HVIS DERE TROr AT CONTAINer SKIT ER NOe BRA FOR VÅres hobby . Kjøp en slik dritbil, eller kjøp enoe som betyr noe.
Vi forventer litt mer saklige innlegg enn dette........ Morten R. N. Admin |
|
| Forfatter: | moparman [ Lør 24. Jun 2006 15:35 ] |
| Innleggets emne: | van |
Enig der |
|
| Forfatter: | percy [ Lør 24. Jun 2006 19:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: van |
moparman skrev: Enig der
Helt enig, kanskje han jallahue skulle kjøpe vanen min, DODGE!!
Pris 25,000 |
|
| Forfatter: | moparman [ Lør 24. Jun 2006 22:00 ] |
| Innleggets emne: | van |
Tror jallahue får holde seg til lada. |
|
| Forfatter: | Grey [ Tir 27. Jun 2006 01:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bulker å rette på et skjult skattkammer |
jorglove skrev: Bakenden og venstre bakdel på min dodge van er bulkete bakdørene må kanskje byttes bilen er nesten helt ribbet innvendig! inne i veggene fant jeg bilder med negativer, fastnøkkler, bilnøkkler til en audi, uåpnet wonderbaum, bleie, ubrukt malepensel, puter...
He he, moro!! Kanskje vi skulle starte en tråd om hva folk har funnet i bilene?! Eh...var bleien brukt da? |
|
| Forfatter: | jorglove [ Tor 29. Jun 2006 10:00 ] |
| Innleggets emne: | Bleien |
Bleien var brukt! Bilen er itj nå skit van e snedige bila |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|