AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ønsker å leie Ford Thunderbird convertible 1964 til fotooppt
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5643
Side 1 av 1

Forfatter:  Fotograf JB [ Fre 19. Sep 2008 10:40 ]
Innleggets emne:  Ønsker å leie Ford Thunderbird convertible 1964 til fotooppt

Hei,
jeg ønsker å leie en Ford Thunderbird convertible 1964(+/-) til et fotoopptak.
Bilen skal være mest mulig lik bilen Thelma og Louise brukte i filmen.
I filmen er fargen lys blå, eller isblå.
Jeg skjønner at vi skal ha mere enn vanlig flaks for å finne denne, så hvit, eller andre lyse sjatteringer er også aktuellt.
To meget kjente personer skal illudere Thelma og Louise.
Hvis noen her på amcarforum vet om en slik bil, hadde jeg blitt meget glad for å høre om det.

Fotoopptaket vil foregå i Oslo 6 eller 7 oktober.
mitt tlf. nr. er 48036276
email: johs.boe@online.no

Håper å høre fra dere!

Forfatter:  dalehamn [ Fre 19. Sep 2008 18:27 ]
Innleggets emne: 

Du kan no prøve å ta kontakt med han som har denne bilen...
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

Forfatter:  Fotograf JB [ Fre 19. Sep 2008 23:46 ]
Innleggets emne:  Ford Thunderbird convertible

Takk for helt uvurderlige opplysninger,
helt topp!

Forfatter:  dalehamn [ Lør 20. Sep 2008 22:43 ]
Innleggets emne:  Re: Ford Thunderbird convertible

Fotograf JB skrev:
Takk for helt uvurderlige opplysninger,
helt topp!


Må no få se sluttresultatet hvis det ordner seg da... :) :) :)

Forfatter:  Fotograf JB [ Man 22. Sep 2008 14:37 ]
Innleggets emne: 

Det lover jeg, men bildene blir ikke offentliggjort før i Desember.
Inntil da er alt Top Secret.
Takk igjen, kontakter ham nå.
JB

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/