| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ny her https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5639 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Leo [ Tor 18. Sep 2008 17:27 ] |
| Innleggets emne: | Ny her |
Hei folkens, ny her inne.. 24 år fra buskerud traktene, venter for tiden på å få lappen tilbake, så blir det handel av amcar. Det er planene ihvertfall. Og det blir en veteran(billig å eie). Har tidligere hatt en del tyske jern, men synes amcar er mer spennende og har litt mer stil og nostalgi over seg. Også er det jo noe med V8 Er det noen som har tips ang import av caprice e.l bil fra Sverige, kom gjerne med det. Synes utvalget er utrolig dårlig her til lands, og utrolig overpriset Jeg kikker etter å importere en caprice/van e.l i prisklassen 20-35 000, og da betaler man vel 25% av kjøpesum pluss reg avgifter på rundt 5000. Hvordan er det med godkjenning? Vil de gjerne ha bilen godkjent her i norge, selv om den er nybesiktigad i sverige? Og jeg lurer også på hvordan det er med lys osv, må man koble om og dille fælt?. Og er det andre ting jeg bør være obs på, så jeg ikke går på en smell når jeg kommer tilbake til Norge? Alle erfaringer & tips ang import fra Sverige mottas med stor takk |
|
| Forfatter: | sunnmøring [ Tor 18. Sep 2008 18:25 ] |
| Innleggets emne: | |
hei velkommen til forumet |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 18. Sep 2008 20:34 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | alfaalfa [ Tor 18. Sep 2008 21:13 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forum. alfaalfa |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Tor 18. Sep 2008 21:15 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet. |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Tor 18. Sep 2008 22:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit. Lykke til med leitinga!! |
|
| Forfatter: | T-K [ Tor 18. Sep 2008 22:26 ] |
| Innleggets emne: | |
Har desverre ikke noe fornuftig info ang. import fra Sverige o.s.v,,,, men velkommen skal du være og lykke til med biljakta |
|
| Forfatter: | robsol [ Tor 18. Sep 2008 23:15 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit til forumet. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 19. Sep 2008 07:44 ] |
| Innleggets emne: | |
hej og velkommen. hvad biltilsynet angår, så vil de gjerne se bilen på en teknisk kontrol, innen de godkjenner den! har du prøvet å kigge på de her sider! www.nitroz.se www.usabil.nu www.blocket.se www.leta.se det er de sider, jeg kan huske fra min tid i sverige! |
|
| Forfatter: | Leo [ Fre 19. Sep 2008 21:36 ] |
| Innleggets emne: | |
takker for sider, skal sjekke de ut nå |
|
| Forfatter: | Roar [ Fre 19. Sep 2008 21:48 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei på deg Biler som har vært registrert i EU faller under andre registrerings bestemelser enn de fra usa. De må lese av chassinummer, and thats it. Men nå var det dette med biltilsynet og deres egne tolkninger da.... |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 19. Sep 2008 22:49 ] |
| Innleggets emne: | |
hvor holder du til i buskerud? |
|
| Forfatter: | Leo [ Lør 20. Sep 2008 15:59 ] |
| Innleggets emne: | |
Kongsberg traktene |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|