AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 09:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Fre 19. Sep 2008 10:40 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 19. Sep 2008 10:25
Innlegg: 3
Bosted: Oslo
Hei,
jeg ønsker å leie en Ford Thunderbird convertible 1964(+/-) til et fotoopptak.
Bilen skal være mest mulig lik bilen Thelma og Louise brukte i filmen.
I filmen er fargen lys blå, eller isblå.
Jeg skjønner at vi skal ha mere enn vanlig flaks for å finne denne, så hvit, eller andre lyse sjatteringer er også aktuellt.
To meget kjente personer skal illudere Thelma og Louise.
Hvis noen her på amcarforum vet om en slik bil, hadde jeg blitt meget glad for å høre om det.

Fotoopptaket vil foregå i Oslo 6 eller 7 oktober.
mitt tlf. nr. er 48036276
email: johs.boe@online.no

Håper å høre fra dere!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 19. Sep 2008 18:27 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Du kan no prøve å ta kontakt med han som har denne bilen...
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Ford Thunderbird convertible
InnleggSkrevet: Fre 19. Sep 2008 23:46 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 19. Sep 2008 10:25
Innlegg: 3
Bosted: Oslo
Takk for helt uvurderlige opplysninger,
helt topp!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 20. Sep 2008 22:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Fotograf JB skrev:
Takk for helt uvurderlige opplysninger,
helt topp!


Må no få se sluttresultatet hvis det ordner seg da... :) :) :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Sep 2008 14:37 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 19. Sep 2008 10:25
Innlegg: 3
Bosted: Oslo
Det lover jeg, men bildene blir ikke offentliggjort før i Desember.
Inntil da er alt Top Secret.
Takk igjen, kontakter ham nå.
JB


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support