| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Rallyruth https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=56 |
Side 1 av 6 |
| Forfatter: | rallyruth [ Tir 31. Jan 2006 13:07 ] | ||
| Innleggets emne: | Rallyruth | ||
hei... Heter Ruth....har en 68 camaro 396 SS cab, som jeg tok inn fra usa i januar 2004. Meget bra bil...syns jeg da..hehe hadde en 67 camaro cab før, men den ble vraka i Vesterås i 2003 så da var det på tide med en ny en.... Har dilla på og ta bilder, ligger langt over 12000 bilder på hjemmesia mi, mest fra treff, både amcar og motorsykkel da jeg kjører det og... Den er verdt et besøk... www.rallyruth.com
|
|||
| Forfatter: | fox-body [ Tir 31. Jan 2006 13:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Ruth. Velkommen til www.amcarforum.no. Link til hjemmesida di blir lagt ut omgående. Camaroen din ser forresten meget fin ut. En ekte pony car. |
|
| Forfatter: | rallyruth [ Tir 31. Jan 2006 13:22 ] |
| Innleggets emne: | |
takk... den er i veldig bra stand og..er restauret for 15 år siden da men...så det trengs vel litt småfiks på den og..men det er en bruksbil...og ikke noe som skal stå i garasjen ...så da blir det gjerne litt med den etterhvert. Åssen bil har du da? |
|
| Forfatter: | fox-body [ Tir 31. Jan 2006 13:42 ] |
| Innleggets emne: | |
rallyruth skrev: Åssen bil har du da?
Se min signatur |
|
| Forfatter: | rallyruth [ Tir 31. Jan 2006 14:00 ] |
| Innleggets emne: | |
lærer så lenge jeg lever ja...hehe |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tir 31. Jan 2006 14:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Tok en tur innom siden din og tok en titt på alle de flotte bilene/bildene. Her var det mye snadder å se. for meg så bor nordpå,så blir det en stund i mellom hver gang man er sørpå på treff,så det er jo greit å kan gjøre det virtuelt. |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Tir 31. Jan 2006 17:18 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
Legger ved et bilde fra Bendix treffet jeg Fin Camaro
|
|||
| Forfatter: | TommyV8 [ Tir 31. Jan 2006 19:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Fant hvist enda et bilde:
|
|
| Forfatter: | rallyruth [ Tir 31. Jan 2006 21:14 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Tok en tur innom siden din og tok en titt på alle de flotte bilene/bildene. Her var det mye snadder å se. for meg så bor nordpå,så blir det en stund i mellom hver gang man er sørpå på treff,så det er jo greit å kan gjøre det virtuelt. hei du. da bør du følge med på sia mi ja...for jeg er på de fleste treffa rundt her, og sia er oppdatert senest dagen etter treffet.. Ruth... |
|
| Forfatter: | rallyruth [ Tir 31. Jan 2006 21:16 ] |
| Innleggets emne: | |
hei TommyV8.. godt det er flere som tar bilder..hehe...fin bil du... Ruth |
|
| Forfatter: | moparman [ Man 06. Feb 2006 19:17 ] |
| Innleggets emne: | Navn |
Hei ruht tenkte jeg fikk skrive litt her. Du har jo skivd hos meg.(moparman) en fin side du har og bil med. Hvis du skal skrive mer med meg pass på at du skriver navnet samenhengene. Er en dust som har tatt navnet mitt og lavd melomrom bare. Har du finni linken til wings-wheels. |
|
| Forfatter: | rallyruth [ Man 06. Feb 2006 23:41 ] |
| Innleggets emne: | |
jepp moparman.. skal gjøre som du befaler....hehe takk forresten..fått mye skryt for sia mi før og..og har sykt med hits på den...norge topper og usa ligger på andre plass...den "værste" mnd var mai fjor..hadde over 300 000 hits der da...og det er morro... få få skaffa meg noen sponsorer... driver og titter på linken der nå.... |
|
| Forfatter: | moparman [ Ons 31. Mai 2006 11:09 ] | ||
| Innleggets emne: | Treff | ||
Det er klart at jeg skal til lunde Tror jeg er med og bedømer biler der i år og
Da ses vi i lunde Et bilde fra børninga i fjor
|
|||
| Forfatter: | Mr.Transam [ Ons 31. Mai 2006 11:42 ] |
| Innleggets emne: | |
Tror jeg så den der på veien ved nordbykrysset i ski i fjor. Fet kjerre! |
|
| Forfatter: | moparman [ Søn 02. Jul 2006 16:27 ] |
| Innleggets emne: | ruth helen. |
Hei rally ruth. Det var artig og treffe deg i lunde. Kansje vi ses i lillestrøm. |
|
| Side 1 av 6 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|