| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| dreamer https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5546 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Dreamer [ Tir 09. Sep 2008 10:56 ] |
| Innleggets emne: | dreamer |
Siden eg har posta for første gang i dag bør eg vel introdusere meg sjølv vestlending og vert uten bil dei siste 5 årene og solgt min riskoker ifjor etter 4 uten og bruke den og kunne godt tenke meg en amerikaner til forandring. Snubla over det her forum mens eg googla etter diverse biler til salgs og det virka som en fin plass og søke etter råd og liggnende. Og den der prosjekt tråden her er fabelaktig og lurke i masse folk med mad skillz nå det kommer til restaurering og oppfiksing av bil lærerikt og interresangt for en kar ute mekaniske egenskaper og skryte av |
|
| Forfatter: | chevellen [ Tir 09. Sep 2008 11:15 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei! Og velkommen hit |
|
| Forfatter: | nette_volf [ Tir 09. Sep 2008 15:54 ] |
| Innleggets emne: | |
hei og velkommen hit |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tir 09. Sep 2008 16:24 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | alfaalfa [ Tir 09. Sep 2008 19:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei. Velkommen hit til forum. alfa |
|
| Forfatter: | Ornamental [ Tir 09. Sep 2008 20:45 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet! Hva slags bil er det du vil ha? Lykke til i biljakten! |
|
| Forfatter: | Dreamer [ Ons 10. Sep 2008 08:34 ] |
| Innleggets emne: | |
67-69 camaro er det eg har sett etter men seier ikkje nei takk til en 70 charger |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Ons 10. Sep 2008 09:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Hej og velkommen det er nogen tøffe biler, du har valgt dig! |
|
| Forfatter: | Dreamer [ Ons 10. Sep 2008 09:21 ] |
| Innleggets emne: | |
Pappa Wolf skrev: Hej og velkommen
det er nogen tøffe biler, du har valgt dig! Eg er vel eit offer for amerikansk propaganda ifra amerikanske filma |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Ons 10. Sep 2008 09:29 ] |
| Innleggets emne: | |
hehe, skjønner det! Når amcarbacillen biter, er der ingen kur. sjøl, har jeg stor lyst på en 72 roadrunner, eller amc javelin, men pengene er ikke til det, så jeg tager hvad jeg kan få, og håper på en lottogevinst, på et par 100 millioner! må jo ha til et par extra småting! hehe |
|
| Forfatter: | sunnmøring [ Ons 10. Sep 2008 13:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Er ny sjølv, men velkommen skal du vere |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Ons 10. Sep 2008 17:25 ] |
| Innleggets emne: | |
hei og velkommen hit |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Fre 12. Sep 2008 07:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit.. Lykke til med leitinga |
|
| Forfatter: | V8BABE [ Man 15. Sep 2008 22:39 ] |
| Innleggets emne: | |
hei og velkommen |
|
| Forfatter: | '69Mach1 [ Tir 16. Sep 2008 01:31 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|