| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Søker gammel g20 shortvan https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5352 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | mhs [ Søn 17. Aug 2008 23:48 ] |
| Innleggets emne: | Søker gammel g20 shortvan |
Hei jeg er her for jeg søker en gammel g20 shortvan rundt 76 / 77 mod Bilen gjikk i Haugesund karmøy lenge men ble lakert svart med noe veldig fine madmax motiver lakert av Laffen i Haugesund etter det gjikk den østover igjen men jeg tror den komt tilbake til vestlande igjen. Kansje det er noen her inn som husker denne bilen men den er kansje spiker og, nå da hvem vet. |
|
| Forfatter: | jonefredrik [ Tir 19. Aug 2008 14:57 ] |
| Innleggets emne: | |
vet om ein svart som er i egersund. usikker på model. |
|
| Forfatter: | mhs [ Ons 20. Aug 2008 13:24 ] |
| Innleggets emne: | Van |
Hei har du noe mer info om den bilen kan det stemme med den lakeringen som jeg nevner? bilen hadde og, ein helt anna grill og, infelte baklys. MHS |
|
| Forfatter: | jonefredrik [ Ons 20. Aug 2008 16:13 ] |
| Innleggets emne: | |
skal snakke litt med han som eige den, det er ein på jobb så har den. |
|
| Forfatter: | mhs [ Lør 30. Aug 2008 21:20 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei lurte på om du hadde snakka med han arbeidskolegaen som du skriv her ? MHS |
|
| Forfatter: | mhs [ Man 01. Sep 2008 00:02 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
Her er et bilde av bilen jeg leter etter, bilen ser nok ikke sånt ut nå den har vist vert kræsja etter dette.
|
|||
| Forfatter: | jonefredrik [ Man 01. Sep 2008 22:50 ] |
| Innleggets emne: | |
hei skal på jobb i mårå men eg veit den er nedpusset og skal fikses, men trur ikkje den er krasjet, det er orginalt 350/350 drivverk. men skal spør om mod. og slikt i mårå... |
|
| Forfatter: | mhs [ Tir 02. Sep 2008 00:59 ] |
| Innleggets emne: | |
Høre om den er for salg og da ? MHS |
|
| Forfatter: | mhs [ Tir 02. Sep 2008 12:21 ] |
| Innleggets emne: | |
Har lokalisert eieren til denne bilen å den var ikke tilsalgs Bilen holder til på jessheim sør for gardemoen. |
|
| Forfatter: | jonefredrik [ Tir 02. Sep 2008 17:04 ] |
| Innleggets emne: | |
hehe ja eg ska på jobb nå... men det er mykje arbeid igjen på denne bilen! |
|
| Forfatter: | mhs [ Tir 02. Sep 2008 17:12 ] |
| Innleggets emne: | |
ok sjekk om den er tilsalgs da og hvor mye han eventuelt skal ha for den MHS |
|
| Forfatter: | jonefredrik [ Tir 02. Sep 2008 22:35 ] |
| Innleggets emne: | |
nei han hadde tat pappapermisjon, men du kan få nr. hans vis du er int.? |
|
| Forfatter: | jonefredrik [ Tir 02. Sep 2008 22:36 ] |
| Innleggets emne: | |
nei han hadde tat pappapermisjon, men du kan få nr. hans vis du er int.? |
|
| Forfatter: | mhs [ Tir 02. Sep 2008 22:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Nei treng ikke det det kan vente jeg har komt i kontakt med en kar som vet om noen til en brukbar pris . MHS |
|
| Forfatter: | jonefredrik [ Tir 02. Sep 2008 23:07 ] |
| Innleggets emne: | |
ok^^ |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|