AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Halloen Amcar folk..
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5324
Side 1 av 2

Forfatter:  Pontiac Dude [ Tor 14. Aug 2008 23:07 ]
Innleggets emne:  Halloen Amcar folk..

Ja mått nesten hiv meg mæ på det hær forumet e og.. :D Ha no vørre ofte innom å kikæ,å dæ verka veldig bra,å veldig inntresangt..
E heite Stian, e 30 år å kjem i frå Leirfjorden..Har ei datter på to å eit halvt,som e har hos meg annen hver uke..ellers så e e då veldig opptatt av bil, å jobba som Billakkerer i Sandnessjøen..
e medlem i ACC Sandnessjøen,nåkko e ha vørre nån år no..
*Ha ganske nylig fått meg 2 Amerikanske bila..

Ein 64 Pontiac Tempest Lemans..Prosjekt,som e håpa å få på veien t neste år..
å ein 84 Ford Bronco XLT..artig bil, som e bruka nesten daglig..
Ska sjå om e får t å lægg ut nån bilda av de.. :Dåsså kjæm dæ vel meir info å bilda etterkvart.. 8)

Vedlegg:
Filkommentar: Her e då Broncoen min..
034.JPG
034.JPG [ 139.78 KiB | Vist 5027 ganger ]
Filkommentar: Her e då Broncoen min..
033.JPG
033.JPG [ 87.71 KiB | Vist 5027 ganger ]
Filkommentar: Pontiacen min..
tempest.jpg
tempest.jpg [ 71.8 KiB | Vist 5027 ganger ]
Filkommentar: Pontiacen min..
063.JPG
063.JPG [ 104.27 KiB | Vist 5027 ganger ]

Forfatter:  alfaalfa [ Tor 14. Aug 2008 23:09 ]
Innleggets emne: 

:D
Velkommen hit som registrert medlem :D
Så gleder vi oss på bilder.

alfaalfa

Forfatter:  Stoele [ Tor 14. Aug 2008 23:13 ]
Innleggets emne: 

Velkommen Stian
Jæft å sjå fleir ifrå "utkant" norge her og :)

Forfatter:  dalehamn [ Tor 14. Aug 2008 23:45 ]
Innleggets emne: 

Hallo og velkommen inn i forumet..
Går ut i fra at den tempesten din er i lista over mine gamle biler...

Vedlegg:
Pontside6.JPG
Pontside6.JPG [ 92.08 KiB | Vist 5299 ganger ]

Forfatter:  Pontiac Dude [ Tor 14. Aug 2008 23:46 ]
Innleggets emne: 

takk før dæ.. :D
men korsn i f får e te å legg ut bilda???

Forfatter:  Pontiac Dude [ Tor 14. Aug 2008 23:49 ]
Innleggets emne: 

he he.. stemme nok dæ ja.. :D
e fekk då ikkje t å legg ut nå bilda.. men dæ gjær jo du :lol:

Forfatter:  dalehamn [ Tor 14. Aug 2008 23:52 ]
Innleggets emne: 

bildene må være under 256 kb.
Det står øverst på siden når du prøver å legge inn bildet... Ikke enkelt å se nei...

Vedlegg:
pontbaknh.JPG
pontbaknh.JPG [ 77.6 KiB | Vist 5292 ganger ]
pontramme2kj.JPG
pontramme2kj.JPG [ 54.82 KiB | Vist 5292 ganger ]

Forfatter:  Pontiac Dude [ Tor 14. Aug 2008 23:54 ]
Innleggets emne: 

hmmm.. lenge sia d dær???

Forfatter:  dalehamn [ Tor 14. Aug 2008 23:57 ]
Innleggets emne: 

Var ned i Porsgrunn å hentet denne for en del år siden...
Ble aldri ferdig med å sette den sammen... Må si at jeg angrer på at jeg kvitta meg med den...

Forfatter:  dalehamn [ Tor 14. Aug 2008 23:58 ]
Innleggets emne: 

Henta den for ca 4-5 år siden...

Forfatter:  Galaxie [ Tor 14. Aug 2008 23:58 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit :D

Forfatter:  Pontiac Dude [ Fre 15. Aug 2008 00:01 ]
Innleggets emne: 

:D artig å sjå gammle bilda av den,sjøl om den ser lik ut i dag..va dæ du som selt den t sandnessjøen?? du som ha sund motoren??

Forfatter:  dalehamn [ Fre 15. Aug 2008 00:19 ]
Innleggets emne: 

Nei te begge spørsmålan
Motor var med alt nytt når jeg hentet den, men vet at det har vært mange eiere på denne etter meg... Men jeg måtte skrive under på salgsmelding her i vår... :)

Den 6.6.04 var første og siste gangen jeg så den i gang (vårmønstring trondheim)

Forfatter:  Pontiac Dude [ Fre 15. Aug 2008 00:30 ]
Innleggets emne: 

hmmm.. når e fekk den vist dæ seg at tre frost plugga va borte.. satte inn nye å starta opp.. gikk veldig fint men vannet gikk i olja, så ska riv sundt å sjå ke d kan va.. ser skummelt ut før at den e sunnfrøse innover.. men e jo lov å håp at dæ kan va nå anna :? mangla no div dela t den. bla vindus lister ..

Forfatter:  ølbøen [ Fre 15. Aug 2008 00:43 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen :D

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/