AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hei alle sammen...
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5299
Side 1 av 1

Forfatter:  Madman [ Ons 13. Aug 2008 22:45 ]
Innleggets emne:  Hei alle sammen...

.... jeg heter Frode, og jeg er også amcarfrelst....

Tenkte det var på tide å registrere meg her, siden jeg har snoka litt rundt her en stund. Er 30 år, bor på Romerike og har nå min andre amcar.

Den første var en trofast Ford, en 96-mod E-350, som hadde gått ca 900000 km, og den gikk som ei klokke.

Nå brummer jeg rundt i en '88 F-150 (351 EFI), og trives med det.


Ha en fortsatt fin kveld så lenge. :)

Forfatter:  Pappa Wolf [ Ons 13. Aug 2008 22:50 ]
Innleggets emne: 

Velkommen her hos os
Å være amcarfrelst, er en livstil!

Forfatter:  alfaalfa [ Ons 13. Aug 2008 22:52 ]
Innleggets emne: 

:D

Hei og velkommen hit. Bare pøs på med bilder :lol:

alfaalfa

Forfatter:  Madman [ Ons 13. Aug 2008 23:02 ]
Innleggets emne: 

Hjertelig takk for hyggelig velkomst.

Joda, skal da få lastet opp et bilde etterhvert, men akkurat nå sitter jeg på jobb, så det får vente til jeg kommer hjem i natt en gang. :)

Forfatter:  Madman [ Tor 14. Aug 2008 00:54 ]
Innleggets emne: 

Og her kommer som ønsket et bilde av vogna... På ingen måte strøken, men det er da en bruksbil. ;)
Skal se om jeg en dag finner fram et bilde av E-350'n og, men det får bli senere...

Bilde

Forfatter:  nette_volf [ Tor 14. Aug 2008 00:56 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit. :D:D

Det er attid korselig og få nye medlemer i hit. :D:D

Nette_volf

Forfatter:  T & T Store [ Tor 14. Aug 2008 11:07 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen til forumet :lol: :lol: :lol:

Forfatter:  ølbøen [ Tor 14. Aug 2008 17:47 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen :D

Forfatter:  1942 [ Tor 14. Aug 2008 18:27 ]
Innleggets emne: 

Velkommen :)

Forfatter:  Torino-jenta [ Tor 14. Aug 2008 20:52 ]
Innleggets emne: 

Velkommen! :)

Forfatter:  st-remy [ Tor 14. Aug 2008 21:05 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet

Forfatter:  Galaxie [ Tor 14. Aug 2008 23:57 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit :D

Forfatter:  dalehamn [ Fre 15. Aug 2008 00:31 ]
Innleggets emne: 

Hei, og velkommen inn i forumet...
Her kan du få og finne nyttige tips og mere til....

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/