AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bigking350
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5263
Side 1 av 2

Forfatter:  Bigking350 [ Søn 10. Aug 2008 01:44 ]
Innleggets emne:  Bigking350

Hei. Må vel skrive her for er en amcar frelst gutt på 27 som akkurat har fått kjøpt sin første amar en Chevrolet Chevelle 4d 68mod som faktisk er solgt ny i norge 26.06.68 8) så regner med det blir noen timer på dette forumet fremover sien et er en bil som trenger litt omsorg men heldigvis ikke noe rustsveising da det kunn er overflate rust på bilen :wink:

Bilde

Bilde

Forfatter:  Smallblock Power E-body [ Søn 10. Aug 2008 03:10 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet.
Ka slags motor og gir er det i chevella?
Tøff bil.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 10. Aug 2008 09:26 ]
Innleggets emne: 

Hej og velkommen på forummet!
Godt at se, at ikke alle, bare vil ha 2 dørs hardtopp!
Flax at du har fået tak i en uten rust!!

Forfatter:  pontchief [ Søn 10. Aug 2008 10:46 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit. 8)

Forfatter:  Bigking350 [ Søn 10. Aug 2008 11:17 ]
Innleggets emne: 

Takker takker :D sitter en 350 med 350 kasse i... den skal ut i vinter og overhales og strokes til 383 :twisted: ble fortallt at det skal være smide stempel i men det få tiden vise...

Nei disse 4d bilene er ikke like populæs som 2d men jeeg syns di er mer praktisk så derfor falt valget på en slik... vi er faktisk 2 "tullinger" her som bygger 4d mien 68mod og en kompis med 70mod.. og etter et jeg har hørt har vel 4d bedre vektfordeling en 2d?

Forfatter:  pontchief [ Søn 10. Aug 2008 11:33 ]
Innleggets emne: 

Også er 4 dørs biler , mye mere praktiske enn 2 dr ht'er. :D

Forfatter:  ølbøen [ Søn 10. Aug 2008 12:35 ]
Innleggets emne: 

Gratulere med kul bil og velkommen :D

Forfatter:  Galaxie [ Søn 10. Aug 2008 12:55 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit :D

Forfatter:  79 ford LTD [ Søn 10. Aug 2008 13:40 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen!

Har en svigerbror som bor i balsfjord, får holde utkikk etter bilen når jeg skal oppover neste gang...
Hvor i balsfjord holder du til?

Forfatter:  basmoen [ Søn 10. Aug 2008 13:51 ]
Innleggets emne: 

Velkommen!
Fet tralle!

Forfatter:  Bigking350 [ Søn 10. Aug 2008 13:56 ]
Innleggets emne: 

79 ford LTD skrev:
Hei og velkommen!

Har en svigerbror som bor i balsfjord, får holde utkikk etter bilen når jeg skal oppover neste gang...
Hvor i balsfjord holder du til?


Bor like atme laksvatn mot andersdal om du vet korr det blir....

Takker enda an gang for alle som ønsker meg velkommen :D er storfornøyd med bilen så langt og skal inn på eu tirsdag så da vil tiden vise va som må gjøes med bilen utenom lakk :roll:

Forfatter:  '69Mach1 [ Søn 10. Aug 2008 20:50 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit!

Forfatter:  nette_volf [ Søn 10. Aug 2008 21:05 ]
Innleggets emne: 

Hei velkommen. :)

tøff bil du har. :D :D

Forfatter:  elcamino [ Søn 10. Aug 2008 22:36 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit

Første amcar`n min var ei chevelle i fra 69 8)
4 dørs den også..
Artige biler det

Forfatter:  Bigking350 [ Man 11. Aug 2008 01:06 ]
Innleggets emne: 

drømmen va egentli trans am 77mod eller 70mod mustang men ingen av delan va oppnåeli før mi pengbok så da sjangsen bydde sæ før en belli gml chevelle så va æ ikke sein å takke ja.... :)

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/