| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bigking350 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5263 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Bigking350 [ Søn 10. Aug 2008 01:44 ] |
| Innleggets emne: | Bigking350 |
Hei. Må vel skrive her for er en amcar frelst gutt på 27 som akkurat har fått kjøpt sin første amar en Chevrolet Chevelle 4d 68mod som faktisk er solgt ny i norge 26.06.68
|
|
| Forfatter: | Smallblock Power E-body [ Søn 10. Aug 2008 03:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet. Ka slags motor og gir er det i chevella? Tøff bil. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 10. Aug 2008 09:26 ] |
| Innleggets emne: | |
Hej og velkommen på forummet! Godt at se, at ikke alle, bare vil ha 2 dørs hardtopp! Flax at du har fået tak i en uten rust!! |
|
| Forfatter: | pontchief [ Søn 10. Aug 2008 10:46 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. |
|
| Forfatter: | Bigking350 [ Søn 10. Aug 2008 11:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Takker takker Nei disse 4d bilene er ikke like populæs som 2d men jeeg syns di er mer praktisk så derfor falt valget på en slik... vi er faktisk 2 "tullinger" her som bygger 4d mien 68mod og en kompis med 70mod.. og etter et jeg har hørt har vel 4d bedre vektfordeling en 2d? |
|
| Forfatter: | pontchief [ Søn 10. Aug 2008 11:33 ] |
| Innleggets emne: | |
Også er 4 dørs biler , mye mere praktiske enn 2 dr ht'er. |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Søn 10. Aug 2008 12:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Gratulere med kul bil og velkommen |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Søn 10. Aug 2008 12:55 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit |
|
| Forfatter: | 79 ford LTD [ Søn 10. Aug 2008 13:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen! Har en svigerbror som bor i balsfjord, får holde utkikk etter bilen når jeg skal oppover neste gang... Hvor i balsfjord holder du til? |
|
| Forfatter: | basmoen [ Søn 10. Aug 2008 13:51 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! Fet tralle! |
|
| Forfatter: | Bigking350 [ Søn 10. Aug 2008 13:56 ] |
| Innleggets emne: | |
79 ford LTD skrev: Hei og velkommen!
Har en svigerbror som bor i balsfjord, får holde utkikk etter bilen når jeg skal oppover neste gang... Hvor i balsfjord holder du til? Bor like atme laksvatn mot andersdal om du vet korr det blir.... Takker enda an gang for alle som ønsker meg velkommen |
|
| Forfatter: | '69Mach1 [ Søn 10. Aug 2008 20:50 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit! |
|
| Forfatter: | nette_volf [ Søn 10. Aug 2008 21:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei velkommen. tøff bil du har. |
|
| Forfatter: | elcamino [ Søn 10. Aug 2008 22:36 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit Første amcar`n min var ei chevelle i fra 69 4 dørs den også.. Artige biler det |
|
| Forfatter: | Bigking350 [ Man 11. Aug 2008 01:06 ] |
| Innleggets emne: | |
drømmen va egentli trans am 77mod eller 70mod mustang men ingen av delan va oppnåeli før mi pengbok så da sjangsen bydde sæ før en belli gml chevelle så va æ ikke sein å takke ja.... |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|