AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hei.skjelden van,trenger info?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5236
Side 1 av 2

Forfatter:  Diesel [ Ons 06. Aug 2008 16:29 ]
Innleggets emne:  Hei.skjelden van,trenger info?

Hei.Har skaffet meg en noe skjelden type van.dette er en chevrole Ritz daycruiser 92mod EXT. (PS denne har ingenting med Starcraft og gjøre)Har forsøkt og finne ut lit om denne typen,men til nå er det INGEN som har hørt om denne.Noen der ute som kan hjelpe?Dette er forøvrig van nr 19 jeg er eier av,Utstyr utenom det vanlige som er orginalmontert i denne kan jeg nevne;Kjølebokser/solsellepanel/El stoler i skinn med korsryggreg og varme/El sofa som også reguleres fram og tilbake elektrisk/Cobra radarvasler/+++
Tror ikke det finnes andre en denne her i landet

Vedlegg:
HPIM2392.JPG
HPIM2392.JPG [ 255.19 KiB | Vist 6131 ganger ]

Forfatter:  nette_volf [ Ons 06. Aug 2008 16:33 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit

nette_volf

Forfatter:  Pappa Wolf [ Ons 06. Aug 2008 16:50 ]
Innleggets emne: 

tøff bil, har aldrig hørt om denne typen,
men velkommen, skal blive moro, at følge denne!

Forfatter:  Diesel [ Ons 06. Aug 2008 17:29 ]
Innleggets emne: 

Hei.det ligger forøvrig flere bilder av denna på autodb.no,men kun som en forespørsel(ikke til salgs)
Har tenkt og forsøke og beholde denna,det har jeg ikke klart med de 18 andre van"s jeg har hatt

Forfatter:  ølbøen [ Ons 06. Aug 2008 18:04 ]
Innleggets emne: 

Velkommen , sleng ut litt mer bilder utvendig og invendig da vell?
19nde vanen.... det er VAN(N)VITTIG mye. :D
har en g30 selv som er rullet over 500 000 nå kanonbil!

Forfatter:  T & T Store [ Tor 07. Aug 2008 11:00 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen til forumet.

Flott bil!!

Forfatter:  st-remy [ Man 18. Aug 2008 21:47 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet , har ikke hørt om denna e heller , bilda lika vi en del av , så her er det bare å fylle på :wink:

Forfatter:  Chevy-Tor [ Man 18. Aug 2008 22:41 ]
Innleggets emne: 

Ser ut som en flott bil! Du er på nr. 19, jeg er på nummer 1 :) Sånn ser den ut:

Vedlegg:
Filkommentar: grom bilen
venstre side.jpg
venstre side.jpg [ 44.38 KiB | Vist 5945 ganger ]

Forfatter:  Diesel [ Tor 21. Aug 2008 22:54 ]
Innleggets emne: 

Pen van det der Chevy.
Holder foresten fremdeles på med finne ut noe om denna vanen min,men til nå er det ingen som har hørt om den engang?

Forfatter:  st-remy [ Fre 22. Aug 2008 09:02 ]
Innleggets emne: 

:) du kan prøve denna og se hva du finner ut
http://www.chevroletforum.com/

Forfatter:  The Cowboy [ Fre 22. Aug 2008 13:09 ]
Innleggets emne: 

var det deg jeg møtte borte ved meny saga i går? jeg kom med min blåe dodge med en henger bak (om det ikke var etter jeg hadde satt den fra meg da.. hehe) du var på vei mot skien, jeg mot porsgrunn!

Forfatter:  Diesel [ Fre 22. Aug 2008 17:14 ]
Innleggets emne: 

Hvist det er meg du mener,så var jeg nok ikke der oppe i går.men det går jo en tiara her som kan minne om min.
hadde kunn en liten tur med henger eg å

Forfatter:  The Cowboy [ Lør 23. Aug 2008 14:42 ]
Innleggets emne: 

oki.. den haddelik farge bare.. og jeg husket ikke din sånn veldig.. men slo meg at det kunne være deg.. :) hehe
hvor er det du holder hus egentlig??

Forfatter:  Diesel [ Lør 23. Aug 2008 15:15 ]
Innleggets emne: 

Ta en titt til høyre ved busstoppet etter lyskrysset på herøya(mot skjelsvik)da vil du sansynligvis se kjærra.
Ser at du farter rundt i lastebil?

Forfatter:  Diesel [ Man 01. Sep 2008 19:14 ]
Innleggets emne: 

ja nå har jeg fått litt mere info ang.daycruiseren.kjøpt ny hos Peder Alvsen trøndermaskin på steinkjær.Spesialbestilt fra statene.En ansatt fra fab.i statene tok turen til Steinkjær,der kjøper fikk satt sammen bilen på papiret.etter 6mnd var bilen klar,Det er derfor stor sansynlighet for at dette er den eneste av sitt slag

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/