| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Wolf`s Dodge https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5189 |
Side 1 av 4 |
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 31. Jul 2008 09:01 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Wolf`s Dodge | ||||||
Byttede i går kveld alle mine reservedeler og Thunderbirden bort mot Chevroc`s Dodge Aspen! var på tide med fornyelse på tomten, og bil med fire døre! hehe faktisk var det kona som fikk bestemme denne gangen! Så nå står der en pen aspen i opfarten min, og venter på at jeg gjør et eller annet! PS. Chevroc, jeg glemte vist mine solbriller i Thunderbirden i går, kan dere tage dem med, når dere kommer å henter bakakslingen?? hehe, de ligger mellem forseterne!
|
|||||||
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 31. Jul 2008 09:01 ] | ||||
| Innleggets emne: | |||||
flere bilder!
|
|||||
| Forfatter: | Chevroc [ Tor 31. Jul 2008 09:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Wolf`s Dodge |
Pappa Wolf skrev: PS. Chevroc, jeg glemte vist mine solbriller i Thunderbirden i går, kan dere tage dem med, når dere kommer å henter bakakslingen??
hehe, de ligger mellem forseterne! Da bytter vi likt hehe ett par solbriller mot en bakaksling Ooops kom på at jeg glømte noe jeg også.......Handsfree`n min ligger i askebegeret......den vil jeg også veldig gjerne ha igjen....... Shit happens når ting går fort for seg |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Tor 31. Jul 2008 10:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Gratulerer så meget..kjempemorro med no nytt alfa |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 31. Jul 2008 10:20 ] |
| Innleggets emne: | |
Har funnet den, den er klar til avhenting! leter stadig etter lere deler, som hører til thunderbirden, regner med at jeg har alt klart, når dere kommer! |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 31. Jul 2008 10:22 ] |
| Innleggets emne: | |
alfaalfa skrev: :D
Gratulerer så meget..kjempemorro med no nytt alfa takker for det, måtte prøve noget med fire døre! bare for at glede henne den lille! |
|
| Forfatter: | Chevroc [ Tor 31. Jul 2008 13:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Ta en kikk her Mye morsomt til den motor`n som sitter i nå der. http://www.cliffordperformance.net/ |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tor 31. Jul 2008 13:26 ] |
| Innleggets emne: | |
Gratulerer med ny bil Så ut som en pen bil det. 4 doors no waiting |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 31. Jul 2008 14:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Galaxie skrev: Gratulerer med ny bil
Så ut som en pen bil det. 4 doors no waiting den er seks seters, så Daniel var konge idag, da han fikk sitte foran! hehe |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 31. Jul 2008 16:37 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 31. Jul 2008 18:07 ] |
| Innleggets emne: | |
takker. nå mangler jeg bare å finne ut hvilken girkasse, og forgasser der sitter i den! den er lidt treig, på gassen, og ikke spesielt startvillig om morgenen! |
|
| Forfatter: | krila [ Tor 31. Jul 2008 20:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Du for gratulere med ny bil pw. Greit når fruen velger, da kan de ikke kritisere etterpå. Prøvde det selv for 2 mndr siden så nå er det en rod på vei fra usa. kri |
|
| Forfatter: | Mentor [ Tor 31. Jul 2008 22:25 ] |
| Innleggets emne: | |
Fint med ny bil, ja! Tok ikke lange tida før jeg fikk gyve løs på den med slinkelviper Kofferten ble bra, den... Mentor'n... |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 31. Jul 2008 23:29 ] |
| Innleggets emne: | |
Rusten i kofferten er borte, og platen den blev fin! flax, at jeg havde teppe i kælderen i rette farge. flott jobbet, jami, takk for hjælpen!!! Når konerne bestemmer, kjøper det nesten altid biler med hjernen vi menn, kjøper bil med andre organer! hehe hun klager allerede, men bare på at der er benk foran! hun vil ha enkelt seter! |
|
| Forfatter: | Ornamental [ Tor 31. Jul 2008 23:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Grattis med bilbytte til både Pappa Wolf og Chevroc! Chevroc skrev:
Det hadde vært steike tøft med en hot /6 i en uskyldig utseende firedørs Dodge Aspen! |
|
| Side 1 av 4 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|