| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Chevrolet Starcraft 93 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5182 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | vidarB [ Ons 30. Jul 2008 13:04 ] |
| Innleggets emne: | Chevrolet Starcraft 93 |
Har en 1993 mod Chevrolet Starcraft som jeg kjører til daglig. Men vil forbedre den og ta alt av småting på bilen. Men har også lyst å prøve å få byttet ut den 6,2L diesel motoren med en 6,5L Td. noen som har erfaring med slikt? Har også lyst å prøve å få montert forstillingen til Ny typen van(-97), fordi den har mye bedre svingeradius. Håper noen har erfaringer, synspunkt å dele med meg! Bilder av bilen kommer snart. |
|
| Forfatter: | st-remy [ Ons 30. Jul 2008 21:48 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | vidarB [ Ons 30. Jul 2008 22:46 ] |
| Innleggets emne: | |
Er det mere dreiemoment i en 350 tpi/tbi. Er ute etter mere futt i bilen med campingvogna på slep. Tenkte ikke på den vanlige 6,5 literen, men 6,5 liters TurboDiesel. |
|
| Forfatter: | st-remy [ Ons 30. Jul 2008 23:28 ] |
| Innleggets emne: | |
vidarB skrev: Er det mere dreiemoment i en 350 tpi/tbi.
Er ute etter mere futt i bilen med campingvogna på slep. Tenkte ikke på den vanlige 6,5 literen, men 6,5 liters TurboDiesel. 350 har nok moment den til å dra vogn , hvor vill du gjøre av turbo`n hvis du setter in 6,5 dt , det er no hinnsides trangt fra får i detta motor rommet |
|
| Forfatter: | st-remy [ Man 18. Aug 2008 21:40 ] |
| Innleggets emne: | |
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|