| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| V8BABE https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=4914 |
Side 1 av 3 |
| Forfatter: | V8BABE [ Fre 27. Jun 2008 20:20 ] |
| Innleggets emne: | V8BABE |
Hei, mitt navn er Inger og jeg bor i stavanger, kjøpte meg amcar ifjor høst men har ikke fått helt tid til å melde meg inn på forumet før NÅ! Bilen jeg har er en 1967 chevelle malibu og den er gul gul gul Chevellen har en 2002modell zz4 350 motor og th400 girkasse, 17" american racing felger og 2.5" eksos som brummer pittelitt |
|
| Forfatter: | moparman [ Fre 27. Jun 2008 20:28 ] |
| Innleggets emne: | Velkommen |
Velkommen på forumet
|
|
| Forfatter: | grovetussen [ Fre 27. Jun 2008 22:29 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet! |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Fre 27. Jun 2008 22:32 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen velkommen.. du må få ut bilder av bilen fortes mulig.. hehe bra flere jenter liker amcars.. slikt liker vi gutta.. (bare dere ikke lærer å skru bedre enn oss.. hehe..sier jeg som ikke kan skru om livet sto på spill..hehe) likte forresten signaturen din.. hehe |
|
| Forfatter: | '69Mach1 [ Fre 27. Jun 2008 22:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: V8BABE (nytt medlem) |
Velkommen Inger! V8BABE skrev: Bilen jeg har er en 1967 chevelle malibu og den er gul gul gul
Chevellen har en 2002modell zz4 350 motor og th400 girkasse, 17" american racing felger og 2.5" eksos som brummer pittelitt 1967Chevelle,,, Cool |
|
| Forfatter: | fatmanfab [ Fre 27. Jun 2008 22:58 ] |
| Innleggets emne: | Velkommen |
Kult at flere jenter digger svære motorer og kule biler . Håper du får det bra blant oss gutta . |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Lør 28. Jun 2008 21:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen , ja du like brummelyden du ja, Det vet jeg Nå må du legge ut bilder slik jeg viste deg babe |
|
| Forfatter: | 1942 [ Lør 28. Jun 2008 21:57 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen Gøy med flere jenter ja |
|
| Forfatter: | st-remy [ Lør 28. Jun 2008 22:06 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | Galaxie [ Lør 28. Jun 2008 22:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit Vil gjerne se bilder av bilen |
|
| Forfatter: | V8BABE [ Lør 28. Jun 2008 22:47 ] |
| Innleggets emne: | |
Tusen takk for en hyggelig velkomst her er det et par bilder
|
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 29. Jun 2008 02:08 ] |
| Innleggets emne: | |
se der ja.. et flott stykke amerikansk kultur på norsk jord (stakkar bil igrunn men.. hehe) nå mangler bare noen bilder av deg og.. slik at vi vet hvem vi ska se etter om vi ser en slik bil stå parkert et sted langs norske veier og p-plasser (ikke ment som i at bilen har bryte sammen.. bare en pause i kjøringen..hehe) |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Søn 29. Jun 2008 11:26 ] |
| Innleggets emne: | |
Heihei... Velkommen skal du være... God den bilen din... |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Søn 29. Jun 2008 14:32 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen til forum. alfaalfa |
|
| Forfatter: | sigheri [ Søn 29. Jun 2008 14:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Rå bil! Velkommen |
|
| Side 1 av 3 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|