| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 68 Mustang (Sally) Fastback https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=4806 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | kickarn [ Søn 15. Jun 2008 22:54 ] |
| Innleggets emne: | 68 Mustang (Sally) Fastback |
Får lage en liten "prosjekt" tråd om min kjøre da:) Handlet bilen i slutten av uka, det er en 68mod Ford Mustang Fastback. Bilen er produsert i California og levde sitt liv der til 1998, da ble bilen importert til Norge. lang historie kort, her er biler av min baby:
litt småtteri skal gjøre med den mend en er vel så å si rimelig pen som den er:) men er man perfeksjonist er man det:) Har idag byttet bakplate til bakplate med utforming for eksos, byttet og til nye ryggelys med glass og det hele, mere skal og skje men den, men den vil ikke bli ødelagt av harry ting elelr masse uorginalt:) men den skal jaggu meg bli pen.. |
|
| Forfatter: | mach1frh [ Man 16. Jun 2008 02:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg kjører kanskje Mopar selv, men til tross for det er nok Mustang drømmen. Og, din Mustang må være bortimot så flott som en mustang kan bli, den er nyyydelig, og om det skal bli bedre er jo bare det imponerende, gratulerer mann |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Man 16. Jun 2008 06:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Du har en perle av en bil der ja. Gratulerer så mye. og velkommen til forumet. alfaalfa |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 16. Jun 2008 11:24 ] |
| Innleggets emne: | |
har en datter som sitter å sikler nå! hahaha den er altså flott! gratulerer med bilen |
|
| Forfatter: | kickarn [ Man 16. Jun 2008 12:32 ] |
| Innleggets emne: | |
hehe takker folkens:) |
|
| Forfatter: | KejCars [ Lør 21. Jun 2008 16:37 ] |
| Innleggets emne: | Fin Mustang |
Gratulerer med en mustang som ser kjempefin ut!!! |
|
| Forfatter: | robsol [ Søn 22. Jun 2008 01:11 ] |
| Innleggets emne: | |
Gratulerer nydelig bil dette |
|
| Forfatter: | kickarn [ Søn 22. Jun 2008 19:10 ] |
| Innleggets emne: | |
noen flere bilder da:)
|
|
| Forfatter: | turbothomas [ Søn 22. Jun 2008 20:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Rein og skjær bilporno! Dette er det 18-års aldersgrense på.
|
|
| Forfatter: | mach1frh [ Søn 22. Jun 2008 22:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Må si det en gang til, fy flate for en fin bil Ligner veldig på den i "Tokyo Drift" filmen, bare denna har nok en V8'er håper jeg, hehe |
|
| Forfatter: | kickarn [ Søn 22. Jun 2008 22:50 ] |
| Innleggets emne: | |
hehehe her er alt som heter japse både biler og motorer bannlyst! |
|
| Forfatter: | kickarn [ Tor 24. Jul 2008 21:06 ] |
| Innleggets emne: | |
noen flere bilder fra en photoshoot i varmen:)
|
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 24. Jul 2008 22:19 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | alfaalfa [ Tor 24. Jul 2008 22:23 ] |
| Innleggets emne: | |
st-remy skrev: :) Gratulerer med kjempe fin bil
Enig.tøffe bilder alfa |
|
| Forfatter: | ronni [ Tor 24. Jul 2008 22:37 ] |
| Innleggets emne: | |
utrolig flott bil! dette må være den flotteste farge kombi fra ford på mustangen! lækkert! |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|