AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

enda en av mine tidligere biler
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=479
Side 1 av 1

Forfatter:  chevy78 [ Fre 26. Mai 2006 21:42 ]
Innleggets emne:  enda en av mine tidligere biler

[quote][/quote]

Vedlegg:
P4150008.JPG
P4150008.JPG [ 199.48 KiB | Vist 3343 ganger ]

Forfatter:  chevy78 [ Fre 26. Mai 2006 21:47 ]
Innleggets emne:  gamle biler som jeg har hatt

[quote][/quote]

Vedlegg:
tahoe3.jpg
tahoe3.jpg [ 38.29 KiB | Vist 3341 ganger ]

Forfatter:  Mr.Transam [ Man 29. Mai 2006 09:01 ]
Innleggets emne: 

Fortell litt om den T/Aen der a! :D

Forfatter:  chevy78 [ Man 29. Mai 2006 20:49 ]
Innleggets emne: 

orginal turbo transam frå 1980.skifta motor til en 400.sist eg såg den så stod den på en plass som heite bryggja i sogn og fjordane.angra på at eg selde den.meget god bil

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/