| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| enda en av mine tidligere biler https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=479 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | chevy78 [ Fre 26. Mai 2006 21:42 ] | ||
| Innleggets emne: | enda en av mine tidligere biler | ||
[quote][/quote]
|
|||
| Forfatter: | chevy78 [ Fre 26. Mai 2006 21:47 ] | ||
| Innleggets emne: | gamle biler som jeg har hatt | ||
[quote][/quote]
|
|||
| Forfatter: | Mr.Transam [ Man 29. Mai 2006 09:01 ] |
| Innleggets emne: | |
Fortell litt om den T/Aen der a! |
|
| Forfatter: | chevy78 [ Man 29. Mai 2006 20:49 ] |
| Innleggets emne: | |
orginal turbo transam frå 1980.skifta motor til en 400.sist eg såg den så stod den på en plass som heite bryggja i sogn og fjordane.angra på at eg selde den.meget god bil |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|