| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| mitt nye 96mod s-10 prosjekt https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=473 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | RKR [ Fre 26. Mai 2006 01:11 ] | |||||
| Innleggets emne: | mitt nye 96mod s-10 prosjekt | |||||
96/97 s-10 2,2l 5trinns manuell. ska gjøres endel me når pengan strekker til
|
||||||
| Forfatter: | RKR [ Fre 26. Mai 2006 01:12 ] |
| Innleggets emne: | |
driver å ser etter senkesett, belltech 5/6" senking.. |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Fre 26. Mai 2006 10:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Pick-up`s kan alltid bli tøffe
|
|
| Forfatter: | Scottsdale [ Fre 26. Mai 2006 15:22 ] |
| Innleggets emne: | |
TommyV8 skrev: Pick-up`s kan alltid bli tøffe
![]() Ikke sikker på om jeg er helt enig med deg der, men som oftest så. S-10 er en god start for no tøft, ser frem mot og se det ferdige resultatet. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|