AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

mitt nye 96mod s-10 prosjekt
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=473
Side 1 av 1

Forfatter:  RKR [ Fre 26. Mai 2006 01:11 ]
Innleggets emne:  mitt nye 96mod s-10 prosjekt

96/97 s-10 2,2l 5trinns manuell. ska gjøres endel me når pengan strekker til :D

Vedlegg:
div 038 (Large).jpg
div 038 (Large).jpg [ 143.54 KiB | Vist 672 ganger ]
div 041 (Large).jpg
div 041 (Large).jpg [ 185.15 KiB | Vist 673 ganger ]
div 032 (Large).jpg
div 032 (Large).jpg [ 158.52 KiB | Vist 676 ganger ]
Filkommentar: et fårslag kordan den kan bli!
s10_copy_108 (Medium).jpg
s10_copy_108 (Medium).jpg [ 120.4 KiB | Vist 2909 ganger ]

Forfatter:  RKR [ Fre 26. Mai 2006 01:12 ]
Innleggets emne: 

driver å ser etter senkesett, belltech 5/6" senking..

Forfatter:  TommyV8 [ Fre 26. Mai 2006 10:09 ]
Innleggets emne: 

Pick-up`s kan alltid bli tøffe \:D/

Forfatter:  Scottsdale [ Fre 26. Mai 2006 15:22 ]
Innleggets emne: 

TommyV8 skrev:
Pick-up`s kan alltid bli tøffe \:D/


Ikke sikker på om jeg er helt enig med deg der, men som oftest så.

S-10 er en god start for no tøft, ser frem mot og se det ferdige resultatet.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/