nå aner ikke jeg hva du allerede har gjordt å ikke har gjordt, men noen småting jeg kommer på i farten, er å bytte alle bolter, jeg holder på med motor overhaling, og klarte å brekke en bolt nede i blokka, ramme lager boltene, er ikke noe problem å ta dem ut men er jo unødvendig arbeid, etter den episoden sjekka jeg opp litt å fikk anbefalt å bytte alle vitale bolter, men de viktigste er jo boltene til toppene og til rammelagera, jeg kjøpte ett bolt kit som inne holdt de fleste andre utenom de til rammelagera og de til toppene.
en annen ting er at du bør få takk i måletråd å måle klaringen mellom veiv til blokk og råde til veiv. slik at du vet at det er iorden.
sjekk opp litt hva folk bruker som pakknings masse mellom innsug og blokk i fremkant og bakkant, jeg brukte kent sin sciligasket 2 som jeg ble annbefalt av et motorverksted i stavanger, sitter bra men jeg fikk en kjedelig reaksjon rundt massen, ser ut som det fremkaller rust, faktisk i høyere grad enn polyester sparkelen
er gansle fornuftig å få sjekka toppene, trykktesting osv.
men det er nok mange andre her inne som sitter inne med 100ganger mere kunnskaper enn meg, er første gang jeg også er i gang med ett skikelig prosjekt