| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| hello https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=4334 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | jonefredrik [ Man 21. Apr 2008 21:01 ] |
| Innleggets emne: | hello |
hei har vært medlem ein del mnd. nå så det er vel på tide å presentere seg. eg er då ein gut fra stavanger område på 16 år. akkurat nå har eg ein Camaro 1984 mod. og ein C-10 1984. camaroen er ny lakkert og har akkurat handla ny motor fra Yearone men den står i stua mi og skal ikkje i bilen før etter sommeren ein gong. C-10 denne er eller blir min bruksbil... så den er ikkje fult så strøken bildene av camaroen er rett etter lakkeringa.
eit bilde av den nye motoren og
|
|
| Forfatter: | camaroRS [ Man 21. Apr 2008 21:13 ] |
| Innleggets emne: | |
Flotte møbler der gitt
|
|
| Forfatter: | chevy8 [ Man 21. Apr 2008 21:14 ] |
| Innleggets emne: | |
"velkommen" til forumet... du har en flott camaro, og med den motoren blir den råå c10 til bruksbil er jo fett |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Man 21. Apr 2008 21:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. kjekke biler du har der. alfaalfa |
|
| Forfatter: | st-remy [ Man 21. Apr 2008 22:24 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | pontchief [ Man 21. Apr 2008 23:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Tir 22. Apr 2008 00:47 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | 1942 [ Tir 22. Apr 2008 07:31 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen |
|
| Forfatter: | 68pontiac [ Tir 22. Apr 2008 09:47 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 22. Apr 2008 19:23 ] |
| Innleggets emne: | |
Flotte biler, og jeg liker smaken din, hvad angår kunst!!! velkommen |
|
| Forfatter: | 1942 [ Tir 22. Apr 2008 20:34 ] |
| Innleggets emne: | |
16 år og 2chevy`er ikke værst |
|
| Forfatter: | jonefredrik [ Tir 22. Apr 2008 21:50 ] |
| Innleggets emne: | |
hehe takktakk^^ |
|
| Forfatter: | grovetussen [ Tir 22. Apr 2008 22:21 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen til forum |
|
| Forfatter: | '69Mach1 [ Tir 22. Apr 2008 22:47 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen |
|
| Forfatter: | jonefredrik [ Tor 01. Mai 2008 20:04 ] |
| Innleggets emne: | |
tenkte å ta bilder av c10'en denne uken men på mandag blei den på kjørt:-( traff bak fangeren, og den er jo festa rett i ramma, så kan ver den er blitt skeiv:-( skal inn på skade takst nå:-( så blir lite bilder av den med det første.... |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|