AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

hello
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=4334
Side 1 av 2

Forfatter:  jonefredrik [ Man 21. Apr 2008 21:01 ]
Innleggets emne:  hello

hei har vært medlem ein del mnd. nå så det er vel på tide å presentere seg. eg er då ein gut fra stavanger område på 16 år.
akkurat nå har eg ein Camaro 1984 mod. og ein C-10 1984.

camaroen er ny lakkert og har akkurat handla ny motor fra Yearone men den står i stua mi og skal ikkje i bilen før etter sommeren ein gong.

C-10 denne er eller blir min bruksbil... så den er ikkje fult så strøken 8) men den har fått ein liten oppfriskning etter det bilde er tat, skal se om eg får tat eit nytt bilde snart:-)

bildene av camaroen er rett etter lakkeringa.
Bilde
Bilde
Bilde

eit bilde av den nye motoren og :)
Bilde

Forfatter:  camaroRS [ Man 21. Apr 2008 21:13 ]
Innleggets emne: 

Flotte møbler der gitt :unibrow:

Forfatter:  chevy8 [ Man 21. Apr 2008 21:14 ]
Innleggets emne: 

"velkommen" til forumet...

du har en flott camaro, og med den motoren blir den råå :D

c10 til bruksbil er jo fett 8)

Forfatter:  alfaalfa [ Man 21. Apr 2008 21:19 ]
Innleggets emne: 

8)
Velkommen hit. kjekke biler du har der.


alfaalfa

Forfatter:  st-remy [ Man 21. Apr 2008 22:24 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet , fine bila du har der da , fine møbla på gutte rommet ja , lakt ei glass plate over motor`n der no , så ha du fått norges råeste bord

Forfatter:  pontchief [ Man 21. Apr 2008 23:44 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit 8) , fin presentasjon. :D

Forfatter:  gMcnut [ Tir 22. Apr 2008 00:47 ]
Innleggets emne: 

:mrgreen: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: !!

Forfatter:  1942 [ Tir 22. Apr 2008 07:31 ]
Innleggets emne: 

Velkommen :D

Forfatter:  68pontiac [ Tir 22. Apr 2008 09:47 ]
Innleggets emne: 

velkommen

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 22. Apr 2008 19:23 ]
Innleggets emne: 

Flotte biler, og jeg liker smaken din, hvad angår kunst!!!

velkommen

Forfatter:  1942 [ Tir 22. Apr 2008 20:34 ]
Innleggets emne: 

16 år og 2chevy`er ikke værst :wink:

Forfatter:  jonefredrik [ Tir 22. Apr 2008 21:50 ]
Innleggets emne: 

hehe takktakk^^

Forfatter:  grovetussen [ Tir 22. Apr 2008 22:21 ]
Innleggets emne: 

velkommen til forum :)

Forfatter:  '69Mach1 [ Tir 22. Apr 2008 22:47 ]
Innleggets emne: 

Velkommen :!:

Forfatter:  jonefredrik [ Tor 01. Mai 2008 20:04 ]
Innleggets emne: 

tenkte å ta bilder av c10'en denne uken men på mandag blei den på kjørt:-( traff bak fangeren, og den er jo festa rett i ramma, så kan ver den er blitt skeiv:-( skal inn på skade takst nå:-(
så blir lite bilder av den med det første....

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/