AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

vans
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=4308
Side 1 av 1

Forfatter:  jølle [ Lør 19. Apr 2008 19:25 ]
Innleggets emne:  vans

Hallo er ny på forumet og har vanfeber.
Bor i østfold men kommer opprinelig fra vestlandet.
Har en 82 model chevy og en 88 dodge van

Vedlegg:
DSC00013.JPG
DSC00013.JPG [ 97.29 KiB | Vist 5695 ganger ]

Forfatter:  68pontiac [ Lør 19. Apr 2008 19:34 ]
Innleggets emne: 

velkommen til forumet

Forfatter:  st-remy [ Lør 19. Apr 2008 19:37 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet , enda flere Van`s ja , gode bila det ja :wink:

Forfatter:  alfaalfa [ Lør 19. Apr 2008 19:46 ]
Innleggets emne: 

:D

Velkommen til forum..Synes det er litt lite vanfolk her, så er godt det kommer noen med masse bilder :DD

alfaalfa

Forfatter:  pontchief [ Lør 19. Apr 2008 19:48 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit. :D

Forfatter:  kimcougar [ Lør 19. Apr 2008 20:03 ]
Innleggets emne: 

Velkommen :D

Forfatter:  grovetussen [ Lør 19. Apr 2008 20:43 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen! Kor på vestlandet er du fra da?

Forfatter:  Ranchero [ Lør 19. Apr 2008 20:56 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet :) !
Godt det blir flere av oss med van her inne..hehe 8) !
Fine biler du har!

Forfatter:  jølle [ Lør 19. Apr 2008 23:45 ]
Innleggets emne: 

Hei egentlig sogning men det er lenge siden. Er vel egentlig en voksen mann men det har gått meg hus forbi, har derfor havna opp med to vans helt plutselig. Kanskje det er noen som har bruk for en :D

Forfatter:  Galaxie [ Søn 20. Apr 2008 01:19 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit :D

Forfatter:  jølle [ Søn 20. Apr 2008 02:14 ]
Innleggets emne: 

Takk takk er litt treg og svare men er analfabet på data.Veldig fint forum morsomt og se att det ikke bare er meg som er A4 det er bra .Har kjørt amcar fra tidlig 80 tall med noen små opphold ,Flott og se bilder av bilene skal også prøve og få skanna noen gamle papirbilder om jeg får litt assistanse.Er det forøvrignoen som har gamlr bilder fra vårmønstringen på økerntorvet

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 20. Apr 2008 09:26 ]
Innleggets emne: 

Hej Jølle

Velkommen her på forum, og det er nogle fine vans du har!

har haft mest ford, sjøl, men der snek sig ind en dodge LE, for et par år siden, den gikk som et skollet troll, og drakk som min svigersønn! hehe

Forfatter:  gMcnut [ Søn 20. Apr 2008 12:02 ]
Innleggets emne: 

Det er fint noen tar seg av vanene, det er en klassisk amerikaner! Nå er de er billige og går for lut og kaldt vann, snart er de borte og vi må importere de fra California!
Husker du rekka med vans på Økerntorget på -80tallet, det var reine "containerhavna" :DD
Har selv hatt en -80 B300 vare, det var en seig jævel, men rusta tok den tilslutt.

Forfatter:  jølle [ Søn 20. Apr 2008 12:45 ]
Innleggets emne: 

Ja husker godt økerntorget, selv om jeg er altetende når det gjelder amcars så har nok vans en særstilling hos meg. Har selv eid 3 dodge og 5 chevy og 1 ford ,og jeg bruker bilene som både entusiast og bruks biler

Forfatter:  CaminoTigger [ Fre 25. Apr 2008 21:23 ]
Innleggets emne: 

Velkommen! Sogning eg og, sirru! Frao Feios \:D/ !

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/