| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Tjena! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=4238 |
Side 1 av 3 |
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 12. Apr 2008 22:02 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen velkommen.. stilig bil du har der |
|
| Forfatter: | pontchief [ Lør 12. Apr 2008 23:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit, den bilen din e skikkelig gjennomført. Du får legge ut mere bilder, det e vi gla i. |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Lør 12. Apr 2008 23:17 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen til forum. Dødsstilig den bilen og knall farge. likte den virkelig. alfaalfa |
|
| Forfatter: | 1942 [ Lør 12. Apr 2008 23:17 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen fortelle litt om bilen? |
|
| Forfatter: | '69Mach1 [ Søn 13. Apr 2008 04:49 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei, Fin bil du har der velkommen til forum |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 13. Apr 2008 08:26 ] |
| Innleggets emne: | |
Okay, jeg er officielt imponeret! flott bil og spendende drivverk! Velkommen på forum! |
|
| Forfatter: | streetracer [ Søn 13. Apr 2008 08:53 ] |
| Innleggets emne: | |
Napp ut strikkmotorn og sett inn en "onkli" bigblock
|
|
| Forfatter: | Olav [ Søn 13. Apr 2008 09:16 ] |
| Innleggets emne: | Hei! |
Må bare sei ein ting....Dritbra! Litt mer om chassis?? Olav |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Søn 13. Apr 2008 10:43 ] |
| Innleggets emne: | |
Hyggeligt torbjørn... Håper resten av de trofaste i Bilforum ligan også hopper over hit... Jo flere jo bedre... Kanskje sjekke kanal lister til denna Stv Chevellen i dag... |
|
| Forfatter: | st-remy [ Søn 13. Apr 2008 11:07 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | camaroRS [ Søn 13. Apr 2008 12:18 ] |
| Innleggets emne: | |
|
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Søn 13. Apr 2008 14:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Om dere ikke har fått d med dere så har denna Chevellen vært i Amcar høsten 07 å var vel også månedens bil påAmcar hjemmeside høst 07... |
|
| Forfatter: | Olav [ Søn 13. Apr 2008 14:36 ] |
| Innleggets emne: | Amcar |
Leser ikkje et så "dårlig" blad. Slutta og meldte meg ut av ACCN for over 10 år siden. Blir lei av å se på bilder og teknisk info som stort sett kommer frem av bildene. Er sikkert greit for de som liker bilder men om en er litt teknisk intressert så.... Leser heller PHR og Super Chevy. Olav |
|
| Side 1 av 3 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|