AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hallais
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=397
Side 1 av 1

Forfatter:  83olds [ Tor 04. Mai 2006 22:39 ]
Innleggets emne:  Hallais

hei, jeg heter Tom erik og er 15år bi straks 16! og er en heldig eier av en Oldsmobile delta88 coupe 1983.. bilen skal jeg og min far pusse opp så den er klar til jeg er 18 :lol: legger ut ett bilde hær.. Bilen skal senkes en god del! har lyst på airride men tviler på at jeg får råd, større felger skal på, tenker på dimesjon 20"bak og "18 foran :lol: den skal også lakkeres, å en større motor skal i! 8)

Vedlegg:
oldsdelta88.JPG
oldsdelta88.JPG [ 195.07 KiB | Vist 3093 ganger ]

Forfatter:  71mach172 [ Tor 04. Mai 2006 23:41 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet! :D

Morsomt at det er flere unge med her :wink:

Fyller snart 16 ja.. Får du øvelseskjørt med Oldsen din da? :lol:

Likte bilen din.. Liker utseende på disse :D

Forfatter:  challenger [ Fre 05. Mai 2006 00:03 ]
Innleggets emne: 

Velkommen på forumet!

Feit ungdomsbil - skulle gjerne hatt ein sånn da eg var i slutten av tenårene...

Forfatter:  83olds [ Fre 05. Mai 2006 14:39 ]
Innleggets emne: 

hehe Takk! :lol: , blir ikke så mye øvelseskjøring, skal begynne å pusse den ned no i høst/vinter.. blir kansje å få på prøveskilt en dag så jeg får kjørt litt, men ikke nå mer en d :wink:

Forfatter:  Scottsdale [ Lør 06. Mai 2006 16:37 ]
Innleggets emne: 

Pen bil, og høres ut som du har et morrsomt prosjekt foran deg, planene høres fine ut, blir nok en enda tøffere bil til slutt.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/