| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hei og hopp https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3875 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Scotzie [ Man 10. Mar 2008 23:49 ] | |||
| Innleggets emne: | Hei og hopp | |||
Heisann, Dette så ut som et sted jeg kan trives 24 år gammel Anleggsarbeider fra hedmarken her. Kjører en Dodge Ram 2500 98 mod. Drømmer om en 69-73 Charger. aller helst R/T 440. men tiden får vise hva det blir etterhvert. Er generelt gglad i det meste av amerikansk bil, men det er Mopar som står hjertet nærmest Om noen har erfaring med Heving/godkjening, så mottas tips med gjerne. Har 35" dekk og 4" hevesett, men biltilsynet vil veldig gjerne stikke kjepper i hjulene (bokstavlig talt) på meg når jeg vil ta det i bruk.
|
||||
| Forfatter: | alfaalfa [ Man 10. Mar 2008 23:57 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forum. alfaalfa |
|
| Forfatter: | chevellen [ Tir 11. Mar 2008 00:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Hiver meg på og sier velkommen hit |
|
| Forfatter: | 57belair [ Tir 11. Mar 2008 00:42 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! |
|
| Forfatter: | challenger [ Tir 11. Mar 2008 08:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Fin pickup. Velkommen hit! |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 11. Mar 2008 10:01 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen på forumet! |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tir 25. Mar 2008 20:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tir 25. Mar 2008 20:58 ] |
| Innleggets emne: | |
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|