AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hei og hopp
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3875
Side 1 av 1

Forfatter:  Scotzie [ Man 10. Mar 2008 23:49 ]
Innleggets emne:  Hei og hopp

Heisann,
Dette så ut som et sted jeg kan trives :)
24 år gammel Anleggsarbeider fra hedmarken her. Kjører en Dodge Ram 2500 98 mod.

Drømmer om en 69-73 Charger. aller helst R/T 440. men tiden får vise hva det blir etterhvert. Er generelt gglad i det meste av amerikansk bil, men det er Mopar som står hjertet nærmest

Om noen har erfaring med Heving/godkjening, så mottas tips med gjerne. Har 35" dekk og 4" hevesett, men biltilsynet vil veldig gjerne stikke kjepper i hjulene (bokstavlig talt) på meg når jeg vil ta det i bruk.

Vedlegg:
Filkommentar: Dette hadde vært noe det. Dodge Ram T-rex. Produsert kun et fåtall prototyper.
trex-front.jpg
trex-front.jpg [ 16.74 KiB | Vist 3327 ganger ]
Filkommentar: Der har vi "gliset" Blitt et par lykter i fronten, men ser eller foreløbig sånn ut. Har 35" som skal på med tiden :)
Dodge.JPG
Dodge.JPG [ 82.65 KiB | Vist 3304 ganger ]

Forfatter:  alfaalfa [ Man 10. Mar 2008 23:57 ]
Innleggets emne: 

:D Du har rett. her vil du nok trives :wink:
Velkommen til forum.

alfaalfa

Forfatter:  chevellen [ Tir 11. Mar 2008 00:02 ]
Innleggets emne: 

Hiver meg på og sier velkommen hit :D

Forfatter:  57belair [ Tir 11. Mar 2008 00:42 ]
Innleggets emne: 

Velkommen! :)

Forfatter:  challenger [ Tir 11. Mar 2008 08:38 ]
Innleggets emne: 

Fin pickup. Velkommen hit! :)

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 11. Mar 2008 10:01 ]
Innleggets emne: 

velkommen på forumet!

:D

Forfatter:  pontchief [ Tir 25. Mar 2008 20:52 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit. :D

Forfatter:  st-remy [ Tir 25. Mar 2008 20:58 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/