| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Rullende resturering https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=375 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | rogerz28 [ Lør 29. Apr 2006 20:24 ] | |||
| Innleggets emne: | Rullende resturering | |||
Bilen skal snart rulle igjen, så jeg får ta litt nå og litt da.
|
||||
| Forfatter: | TommyV8 [ Lør 29. Apr 2006 20:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Det er bra jobba Rogern! Bra du blir ferdig med camaroen!!!!!! |
|
| Forfatter: | rogerz28 [ Søn 30. Apr 2006 19:53 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
Takk, for det Legger ved ett bilde til, må få blanda riktig farge senere
|
|||
| Forfatter: | percy [ Søn 30. Apr 2006 20:23 ] |
| Innleggets emne: | |
Du er flink Roger, dette blir bra glad som får igjen garasjen
|
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Man 19. Jun 2006 23:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Åssen går det Rogern? Blir det crusing 4. Juli? |
|
| Forfatter: | rogerz28 [ Man 19. Jun 2006 23:48 ] |
| Innleggets emne: | |
Var hos SStolen og kjøpte Kickdown wire og et Grantratt. Så da må jeg bare komme igang med å skru. Skal bare hjelpe Sherriffen(roar) litt med taket først.. |
|
| Forfatter: | percy [ Tir 20. Jun 2006 10:10 ] |
| Innleggets emne: | |
|
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Tir 20. Jun 2006 10:12 ] |
| Innleggets emne: | |
percy skrev: :P
![]() Er ikke Roger kjapp da? |
|
| Forfatter: | rogerz28 [ Tir 20. Jun 2006 11:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Har lært av ungene |
|
| Forfatter: | Mr.Transam [ Fre 23. Jun 2006 17:09 ] |
| Innleggets emne: | |
er det lett å montere/demontere GFXene på bilen din? Skal montere slikt på min trans am snart sjø, og bare lurer på om det er noen tommelfingerregel jeg burde ha i bakhodet? |
|
| Forfatter: | rogerz28 [ Fre 23. Jun 2006 17:14 ] |
| Innleggets emne: | |
Mr.Transam skrev: er det lett å montere/demontere GFXene på bilen din? Skal montere slikt på min trans am snart sjø, og bare lurer på om det er noen tommelfingerregel jeg burde ha i bakhodet?
Heisann, er usikker på hva GFX er for noe. Mulig jeg er litt treg i hue |
|
| Forfatter: | Mr.Transam [ Fre 23. Jun 2006 17:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Ground effects Skjørtekantene på camaroen din!;) |
|
| Forfatter: | rogerz28 [ Fre 23. Jun 2006 17:23 ] |
| Innleggets emne: | |
He he. Ja de var det limt på 6mm bolter, og festet med mutter på innsida. Det er ikke orginalt, skal sikkert være klips der. Og kanskje to-sidig tape.? Har ikke fått festet den enda, da jeg måtte få overhalt gearkassa. |
|
| Forfatter: | Mr.Transam [ Fre 23. Jun 2006 17:25 ] |
| Innleggets emne: | |
Ok. har en dør med GFX som skal på min 82 mod nå snart. bak på den døren er det en eller annen form for en plasthette som er på den bolten som sitter på gfxen. Er det slikt på din og? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|