| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Anonyme Amcarentusiaster https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3553 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Anonyme Amcarentusiaster [ Ons 06. Feb 2008 23:42 ] |
| Innleggets emne: | Anonyme Amcarentusiaster |
Hei forum Det forundrer meg stort Det er vel hverken ulovlige eller kontroversielle temaer som blir diskutert her. Si JA til fullt navn, eller hva synes du |
|
| Forfatter: | mach1frh [ Ons 06. Feb 2008 23:49 ] |
| Innleggets emne: | |
Hvorfor ikke gå forran som et godt eksempel du da? Hehe Men nei, helt ærlig tror jeg ikke så mange her har vondt for å si hva de heter, man bruker "nicknames" mest for morro skyld tror jeg, og for de de kan si noe om hvilke interesser vi har i større grad en navnene våre. Jeg for min del heter Fredrik Haavarsen, sånn, så vet du det |
|
| Forfatter: | elcamino [ Ons 06. Feb 2008 23:58 ] |
| Innleggets emne: | |
Navn kan en vel ta under presentasjoner? Hva folk kaller seg spiller vel ingen rolle,såfremt ingen blir støtt av det på en eller annen måte... |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Tor 07. Feb 2008 00:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Nick funker utmerket Du kan jo presantere deg selv kanskje alfaalfa |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 07. Feb 2008 00:03 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | astro.v8 [ Tor 07. Feb 2008 00:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Samma F... det vel |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 07. Feb 2008 00:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: Anonyme Amcarentusiaster |
Anonyme Amcarentusiaster skrev: Hei forum
Det forundrer meg stort Det er vel hverken ulovlige eller kontroversielle temaer som blir diskutert her. Si JA til fullt navn, eller hva synes du |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Tor 07. Feb 2008 01:37 ] |
| Innleggets emne: | |
Det er vel ingen problem... Du kan vel fortsette du da |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Tor 07. Feb 2008 01:48 ] |
| Innleggets emne: | |
det står AA i signaturen hans/hennes... kan det da være denna AA som endel av oss har meninger om i ett hus der oppe midt i norges langstrakte land i " Amcarhovedstaden"?? Ikke klarte han å fylle ut Profilen sin heller... Bilde fikk han ikke inn.... Å legge inn bilder tipper jeg han er ganske dårlig på også... Neida... tror mange som regger seg her kanskje ikke har allverdens erfaring med forumlivet..eller venn med datamaskinen... Å synes det er sånn passe greit å være litt i skyggen... For noen andre har det kanskje tatt av, og ett nick er ett kjennenavn.. Så når en er på "endel" nettsteder i inn og utland så synes jeg det er helt OK med nick... |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tor 07. Feb 2008 08:06 ] |
| Innleggets emne: | |
Ingen problem og finne ut mitt navn her inne hvis man absolutt vil |
|
| Forfatter: | thomas [ Tor 07. Feb 2008 14:39 ] |
| Innleggets emne: | |
hi på deg |
|
| Forfatter: | NEW [ Tor 07. Feb 2008 14:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Bead-lock skrev: det står AA i signaturen hans/hennes...
kan det da være denna AA som endel av oss har meninger om i ett hus der oppe midt i norges langstrakte land i " Amcarhovedstaden"?? Ikke klarte han å fylle ut Profilen sin heller... Bilde fikk han ikke inn.... Å legge inn bilder tipper jeg han er ganske dårlig på også... Neida... tror mange som regger seg her kanskje ikke har allverdens erfaring med forumlivet..eller venn med datamaskinen... Å synes det er sånn passe greit å være litt i skyggen... For noen andre har det kanskje tatt av, og ett nick er ett kjennenavn.. Så når en er på "endel" nettsteder i inn og utland så synes jeg det er helt OK med nick... Tror AA ved Amcar har andre ting å gjøre på enn legge seg opp i dette her, tror du egentlig ikke det du og? NEW, eller Nils Eirik Wenaas |
|
| Forfatter: | halvor [ Tor 07. Feb 2008 16:14 ] |
| Innleggets emne: | |
jeg heter som nicket sier, halvor, og det som følger er opp til den enkelte å finne ut.... er ikke no problem.. og ditt navn var............................? |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Tor 07. Feb 2008 16:48 ] |
| Innleggets emne: | |
Er det ikke greit med et nickname på nettet da, og så er det jo bare å sende en PM til vedkommende hvis man føler behov for mer privat kontakt..... |
|
| Forfatter: | 70ht [ Tor 07. Feb 2008 18:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Den som spør får svar. Terje |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|