AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Anonyme Amcarentusiaster
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3553
Side 1 av 2

Forfatter:  Anonyme Amcarentusiaster [ Ons 06. Feb 2008 23:42 ]
Innleggets emne:  Anonyme Amcarentusiaster

Hei forum :D

Det forundrer meg stort :shock: at nesten 95% eller fler av forumets brukere bruker "nicks" og ikke sitt eget navn.
Det er vel hverken ulovlige eller kontroversielle temaer som blir diskutert her.
Si JA til fullt navn, eller hva synes du :?: :?:

Forfatter:  mach1frh [ Ons 06. Feb 2008 23:49 ]
Innleggets emne: 

Hvorfor ikke gå forran som et godt eksempel du da? Hehe :lol:
Men nei, helt ærlig tror jeg ikke så mange her har vondt for å si hva de heter, man bruker "nicknames" mest for morro skyld tror jeg, og for de de kan si noe om hvilke interesser vi har i større grad en navnene våre.

Jeg for min del heter Fredrik Haavarsen, sånn, så vet du det :wink:

Forfatter:  elcamino [ Ons 06. Feb 2008 23:58 ]
Innleggets emne: 

Navn kan en vel ta under presentasjoner?
Hva folk kaller seg spiller vel ingen rolle,såfremt ingen blir støtt av det på en eller annen måte...

Forfatter:  alfaalfa [ Tor 07. Feb 2008 00:02 ]
Innleggets emne: 

Nick funker utmerket :wink:
Du kan jo presantere deg selv kanskje :?:

alfaalfa

Forfatter:  st-remy [ Tor 07. Feb 2008 00:03 ]
Innleggets emne: 

:) Det er vel bedre å skrive hvor kver enkelt kommer fra

Forfatter:  astro.v8 [ Tor 07. Feb 2008 00:07 ]
Innleggets emne: 

Samma F... det vel :)

Forfatter:  st-remy [ Tor 07. Feb 2008 00:14 ]
Innleggets emne:  Re: Anonyme Amcarentusiaster

Anonyme Amcarentusiaster skrev:
Hei forum :D

Det forundrer meg stort :shock: at nesten 95% eller fler av forumets brukere bruker "nicks" og ikke sitt eget navn.
Det er vel hverken ulovlige eller kontroversielle temaer som blir diskutert her.
Si JA til fullt navn, eller hva synes du :?: :?:

:) Å du heter :?:

Forfatter:  T & T Store [ Tor 07. Feb 2008 01:37 ]
Innleggets emne: 

Det er vel ingen problem...

Du kan vel fortsette du da :?: :?:

Forfatter:  Bead-lock [ Tor 07. Feb 2008 01:48 ]
Innleggets emne: 

det står AA i signaturen hans/hennes...

kan det da være denna AA som endel av oss har meninger om i ett hus der oppe midt i norges langstrakte land i " Amcarhovedstaden"??

Ikke klarte han å fylle ut Profilen sin heller...

Bilde fikk han ikke inn....

Å legge inn bilder tipper jeg han er ganske dårlig på også...

Neida... tror mange som regger seg her kanskje ikke har allverdens erfaring med forumlivet..eller venn med datamaskinen... :wink:

Å synes det er sånn passe greit å være litt i skyggen...

For noen andre har det kanskje tatt av, og ett nick er ett kjennenavn..
Så når en er på "endel" nettsteder i inn og utland så synes jeg det er helt OK med nick...

Forfatter:  Galaxie [ Tor 07. Feb 2008 08:06 ]
Innleggets emne: 

Ingen problem og finne ut mitt navn her inne hvis man absolutt vil :?

Forfatter:  thomas [ Tor 07. Feb 2008 14:39 ]
Innleggets emne: 

hi på deg :D velkommen.jeg heter thomas a hals.driver med 35 hot rod prosjekt.hva heter du da?

Forfatter:  NEW [ Tor 07. Feb 2008 14:44 ]
Innleggets emne: 

Bead-lock skrev:
det står AA i signaturen hans/hennes...

kan det da være denna AA som endel av oss har meninger om i ett hus der oppe midt i norges langstrakte land i " Amcarhovedstaden"??

Ikke klarte han å fylle ut Profilen sin heller...

Bilde fikk han ikke inn....

Å legge inn bilder tipper jeg han er ganske dårlig på også...

Neida... tror mange som regger seg her kanskje ikke har allverdens erfaring med forumlivet..eller venn med datamaskinen... :wink:

Å synes det er sånn passe greit å være litt i skyggen...

For noen andre har det kanskje tatt av, og ett nick er ett kjennenavn..
Så når en er på "endel" nettsteder i inn og utland så synes jeg det er helt OK med nick...


Tror AA ved Amcar har andre ting å gjøre på enn legge seg opp i dette her, tror du egentlig ikke det du og?

NEW, eller Nils Eirik Wenaas

Forfatter:  halvor [ Tor 07. Feb 2008 16:14 ]
Innleggets emne: 

jeg heter som nicket sier, halvor, og det som følger er opp til den enkelte å finne ut.... er ikke no problem..

og ditt navn var............................?

Forfatter:  gMcnut [ Tor 07. Feb 2008 16:48 ]
Innleggets emne: 

Er det ikke greit med et nickname på nettet da, og så er det jo bare å sende en PM til vedkommende hvis man føler behov for mer privat kontakt.....

Forfatter:  70ht [ Tor 07. Feb 2008 18:03 ]
Innleggets emne: 

Den som spør får svar.

Terje :)

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/