| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Også meg da! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3491 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | RipperSport [ Lør 02. Feb 2008 09:42 ] |
| Innleggets emne: | Også meg da! |
Hallois! Øyvind her, 21 fra Mosjøen, tenkte jeg måtte kaste meg på bølgen her jeg også! Dette er vel plassen hvis man trenger tips & tricks også videre Jeg kjører en gul 72 Dodge Dart Sport(har desverre ikke bilder akkurat for øyeblikket) som trenger litt sånn småfiks, både teknisk å kosmetisk for å bli perfekt Uansett så tenkte jeg å få utvidet min kunskap å diverse når jeg ikke har bedre å ta meg til |
|
| Forfatter: | st-remy [ Lør 02. Feb 2008 10:11 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 02. Feb 2008 10:42 ] |
| Innleggets emne: | |
Hej og velkommen. har opdaget, at det kan være sværere, å komme til å jobbe i garagen, end å jobbe ute. ikke let å komme til i en lille garage! men vil nu gjerne se lite bilder! |
|
| Forfatter: | TT [ Lør 02. Feb 2008 11:15 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Øyvind. Artig med flere helgelendinger her
|
|
| Forfatter: | RipperSport [ Lør 02. Feb 2008 11:38 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
Takktakk Jeg var litt treg av meg å finne plass for bilen i vinter, så blir vel litt fiksing i sommer da istede for kjøring Hei TT! Ja, flott med litt "naboer" her
|
|||
| Forfatter: | chevellen [ Lør 02. Feb 2008 12:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Hallais, og velkommen hit Har sansen for Dart. Har hatt flere av dem |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 02. Feb 2008 14:05 ] |
| Innleggets emne: | |
vølkømmin te forum!! flott bil du har der ja.. blir litt gla og litt lei meg når jeg ser yngre og yngre folk med flotte biler.. gla: flott ungdommen i dag (jaja, vet jeg bare er 25 selv..hehe) har funnet ut at amcars er veien å gå! lei: er vel mer sjalu.. siden jeg måtte vente til jeg var 24 før jeg endelig fikk min i boks.. hehe!! men litt lei på annen måte og, sett mange fine amcars, som er eid av yngre folk, som plastifiserer den for å få den så mye japansk som mulig (skjørter, vinger, felger, sterio osv osv osv osv.. dere skjønner!) så håper du har planer om å holde den amerikansk for det var et flott stykke stål du har der |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Lør 02. Feb 2008 14:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forum flott bil. alfaalfa |
|
| Forfatter: | pontchief [ Lør 02. Feb 2008 15:45 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. Trivelig med flere helgelændinger her. |
|
| Forfatter: | RipperSport [ Søn 03. Feb 2008 07:21 ] |
| Innleggets emne: | |
Takk til alle Enda en helgelending ja hehe, flott med litt lokalbefolkning her=) Hehe, ja man har ikke kjørt bil før man har kjørt amrikansk Men kan ikke si at jeg har sett så mye plastifisering av amcars da.. hehe, kanskje like greit(?) Nei, tror du skal få slippe å se min blir japrikansk Vet ikke om det synes så godt, men på det blidet jeg tok utpå kveldingen, så kan dere se en liten fargeforskjell på bakskjermen, en av de forrige eierne har vist skrapa borti noe å prøvd å fikse det, som ikke ble noe fint i det hele tatt Så litt forandring blir det nok ja, til det bedre håper jeg da |
|
| Forfatter: | thomas [ Søn 03. Feb 2008 14:21 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen hit |
|
| Forfatter: | Vidar-Alexander [ Søn 03. Feb 2008 14:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Aha, så det var der den Darten havnet. Legger ved et "påskebilde" utenfor huset mitt. Er vel to- tre år siden. Har flere bilder her et sted.... Foresten velkommen hit.
|
|
| Forfatter: | Vidar-Alexander [ Søn 03. Feb 2008 15:04 ] |
| Innleggets emne: | |
Fant flere bilder. Bildene er fra 28.3.2005. Bilen var da "stasjonert" på Nedstrand i Rogaland. Bildene er hos meg i Sauda.
|
|
| Forfatter: | T & T Store [ Søn 03. Feb 2008 19:49 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei, og velkommen. Flott og tøff bil du har! |
|
| Forfatter: | mopar [ Søn 03. Feb 2008 22:23 ] |
| Innleggets emne: | |
måtte bare henge meg opp i at det er en 1973 modell ... sykt tøff bil .. hva har du gjort/skal du gjøre med bilen ? naboen min hadde den for par år siden |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|