| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| hei alle sammen https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3401 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | thomas [ Fre 25. Jan 2008 01:55 ] |
| Innleggets emne: | hei alle sammen |
Hei. Er en gutt på 27 år med stor interesse for bil og strongman, men nå bygger jeg en 35 hot rod. Jeg har eget verksted der jeg klundrer isammen gamle biler. Jeg var innom her å tittet og syntes det så ut som en koselig plass å være. Mange fine tekniske svar, og interessen er jo helt på topp her Da har jeg vel sagt litt om meg selv.... |
|
| Forfatter: | krømib [ Fre 25. Jan 2008 08:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Hvis du har bladet Amcar så annongserer de fleste som selger deler der. Velkommen til forumet forresten. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 25. Jan 2008 08:15 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. Har du bilder av prosjektet. |
|
| Forfatter: | thomas [ Fre 25. Jan 2008 11:41 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei tusen takk for god velkomst. jeg er helt grønn når det gjelder v8 motorer,men har drevet i verksted siden jeg gikk i bleia.jeg kan legge ut et bilde av bilen når jeg har tinnet den ferdig |
|
| Forfatter: | thomas [ Fre 25. Jan 2008 11:49 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei igjen,noen plasser i norge der de selger nye deler? |
|
| Forfatter: | Holden [ Fre 25. Jan 2008 12:33 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei, det er en rekke deleforhandlere her i landet. F.eks: http://www.amerikanskebildeler.no/ www.usautoparts.no www.aarnes.no Men det billigste alternativet er nok å bestille direkte fra www.summitracing.com, en stor stor amerikansk sjappe. Supercharger får du f.eks for $1829 : http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Ligger mange tråder om bl.a Summit her: http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewforum.php?f=21 |
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 25. Jan 2008 13:33 ] |
| Innleggets emne: | |
Hallo Thomas. Lenge sia sist nå.. Du har begynt med rod ja Hilsen strandern |
|
| Forfatter: | st-remy [ Fre 25. Jan 2008 13:47 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | thomas [ Fre 25. Jan 2008 17:18 ] |
| Innleggets emne: | |
stranderen hei er du oxo her,morro |
|
| Forfatter: | 70ht [ Fre 25. Jan 2008 17:36 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei! Her er en link til noen som har veldig mye av både deler og erfaring. Prisene deres er veldig konkuransedyktig. http://www.sarpsborgmotor.no/site/maler ... s=fremside |
|
| Forfatter: | thomas [ Fre 25. Jan 2008 17:49 ] |
| Innleggets emne: | |
70ht hei |
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 25. Jan 2008 18:38 ] |
| Innleggets emne: | |
thomas skrev: stranderen
hei er du oxo her,morro Det blir mange timer i garasjen da thomas Er vel heller ikke første gangen det at det jobbes mye Ja har vært her siden starten av forumet jeg |
|
| Forfatter: | kimcougar [ Fre 25. Jan 2008 19:17 ] |
| Innleggets emne: | |
hei og velkommen |
|
| Forfatter: | Big Dually 454 [ Fre 25. Jan 2008 19:29 ] |
| Innleggets emne: | |
Yes....velkommen skal du være. |
|
| Forfatter: | thomas [ Fre 25. Jan 2008 21:19 ] |
| Innleggets emne: | |
stranderen ja noen timer har det blitt |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|