AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

hei alle sammen
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3401
Side 1 av 2

Forfatter:  thomas [ Fre 25. Jan 2008 01:55 ]
Innleggets emne:  hei alle sammen

Hei. Er en gutt på 27 år med stor interesse for bil og strongman, men nå bygger jeg en 35 hot rod. Jeg har eget verksted der jeg klundrer isammen gamle biler. Jeg var innom her å tittet og syntes det så ut som en koselig plass å være. Mange fine tekniske svar, og interessen er jo helt på topp her :D Jeg liker å lakkere bil for det meste, men blir mye karosseri arbeid oxo av sånt :lol: for og få et bra resultat. For meg er dette en stor lidenskap og en hobby. Var i dag å hentet en chevrolet 350 motor som jeg allerede har plukket i biter :) Så da lurer jeg på om noen vet hvor jeg får tak i trimdeler ??
Da har jeg vel sagt litt om meg selv....

Forfatter:  krømib [ Fre 25. Jan 2008 08:05 ]
Innleggets emne: 

Hvis du har bladet Amcar så annongserer de fleste som selger deler der.
Velkommen til forumet forresten.

Forfatter:  pontchief [ Fre 25. Jan 2008 08:15 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit.:D
Har du bilder av prosjektet.

Forfatter:  thomas [ Fre 25. Jan 2008 11:41 ]
Innleggets emne: 

Hei tusen takk for god velkomst.:)
jeg er helt grønn når det gjelder v8 motorer,men har drevet i verksted siden jeg gikk i bleia.jeg kan legge ut et bilde av bilen når jeg har tinnet den ferdig :D er det ikke et edelbrok oppsett å få til 350 motoren min? har lyst til og bygge opp motoren med presse for en overkommelig pris.hehe vet at det koster :lol: men skal jeg ha noe morro så må jeg jo få prøvd meg litt :D og krom er rått 8) men må starte med blokka....takker masse for tips.

Forfatter:  thomas [ Fre 25. Jan 2008 11:49 ]
Innleggets emne: 

Hei igjen,noen plasser i norge der de selger nye deler?

Forfatter:  Holden [ Fre 25. Jan 2008 12:33 ]
Innleggets emne: 

Hei, det er en rekke deleforhandlere her i landet.

F.eks:

http://www.amerikanskebildeler.no/
www.usautoparts.no
www.aarnes.no

Men det billigste alternativet er nok å bestille direkte fra www.summitracing.com, en stor stor amerikansk sjappe.

Supercharger får du f.eks for $1829 : http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Ligger mange tråder om bl.a Summit her: http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewforum.php?f=21

Forfatter:  elcamino [ Fre 25. Jan 2008 13:33 ]
Innleggets emne: 

Hallo Thomas. Lenge sia sist nå..
Du har begynt med rod ja 8) Det blir bra 8)

Hilsen strandern :wink:

Forfatter:  st-remy [ Fre 25. Jan 2008 13:47 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet ja , hmmm bilder det liker vi ,masse bilder :wink:

Forfatter:  thomas [ Fre 25. Jan 2008 17:18 ]
Innleggets emne: 

stranderen


hei er du oxo her,morro :D ja nå trenger jeg hjelp fra fagkyndige folk :wink: takker masse for hjelpen jeg får her på så kort tid.Dette er morro!.ps: kommer mange nye bilder så fort jeg jobber meg fremmover.nå skal jeg se på linker som er lakt ut her og bestille motor deler så kontoen min svir hart hehe....så da blir det motor for alle penga....bilen jobbes det hardt med om dagen,vi vil til vesterås i år 8) så tiden renner fort ut :lol: tusen takk for masse svar og hjelp :D

Forfatter:  70ht [ Fre 25. Jan 2008 17:36 ]
Innleggets emne: 

Hei!

Her er en link til noen som har veldig mye av både deler og erfaring. Prisene deres er veldig konkuransedyktig.

http://www.sarpsborgmotor.no/site/maler ... s=fremside

Forfatter:  thomas [ Fre 25. Jan 2008 17:49 ]
Innleggets emne: 

70ht


hei :D jeg ringte de i stad,og de sender meg kataloger i posten,blir ny 350 fireboltet blokk,med nye topper smidde stempel å 383 stroker kit ,så presse kit :lol: men dette blir ikke motoren bilen skal vises med.... :lol: :lol: men skal i bilen til slutt ja...

Forfatter:  elcamino [ Fre 25. Jan 2008 18:38 ]
Innleggets emne: 

thomas skrev:
stranderen


hei er du oxo her,morro :D ja nå trenger jeg hjelp fra fagkyndige folk :wink: takker masse for hjelpen jeg får her på så kort tid.Dette er morro!.ps: kommer mange nye bilder så fort jeg jobber meg fremmover.nå skal jeg se på linker som er lakt ut her og bestille motor deler så kontoen min svir hart hehe....så da blir det motor for alle penga....bilen jobbes det hardt med om dagen,vi vil til vesterås i år 8) så tiden renner fort ut :lol: tusen takk for masse svar og hjelp :D


Det blir mange timer i garasjen da thomas :lol: Men er vel bare artig det..
Er vel heller ikke første gangen det at det jobbes mye 8)
Ja har vært her siden starten av forumet jeg :wink:

Forfatter:  kimcougar [ Fre 25. Jan 2008 19:17 ]
Innleggets emne: 

hei og velkommen :)

Forfatter:  Big Dually 454 [ Fre 25. Jan 2008 19:29 ]
Innleggets emne: 

Yes....velkommen skal du være. 8)

Forfatter:  thomas [ Fre 25. Jan 2008 21:19 ]
Innleggets emne: 

stranderen

ja noen timer har det blitt :D lakkert en hel del biler nå kan man si så vet jo hva jeg går til denne gangen oxo 8) morro og høre fra deg gjen :D eneste er at jeg har som mål og bruke minst mulig sparkel på denne bilen.skal bruke loddetinn....gammel skole vet du....da det blir best 8) men det er jo morro og prøve seg litt på amcar biler oxo....lett og bli smittet av amcar folket :wink: egene lyder i v8er"n........håper alt står bra til med dere....

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/