AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

ny medlem fra stavanger
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3396
Side 1 av 1

Forfatter:  rogavan [ Tor 24. Jan 2008 22:21 ]
Innleggets emne:  ny medlem fra stavanger

Då har eg funnet ut at eg har lyst å prøva meg på amerikaner,kjører for tiden en 92 mercedes 300e men skal selge den nå og er på utkikk etter van,helst en starcraft.Har hørt at det har vært noe problemer me girkasser på noen,er det noen spesielle utgaver å se etter?og hvilke modeller er det minst problemer med?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/