AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Nytt medlem
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3395
Side 1 av 1

Forfatter:  dewille [ Tor 24. Jan 2008 20:39 ]
Innleggets emne:  Nytt medlem

Hei, har endelig meldt mæ inn, e en 50 års gammel gubbe (bestefar :D )
som har vært intresert i Amcar siden æ var en liten guttonge. Har fortiden en 67 mod Cadillac, kjøpt i Trondheim i vår. Har tidligere eid en 57 Cadillac, solgte den til en kar i Drammen like før jul i 2005. Skulle egentlig ikke ha flere biler, men dokker vet nu sjøl... 8)

Vedlegg:
cadillac-1mini.jpg
cadillac-1mini.jpg [ 11.1 KiB | Vist 5643 ganger ]
cadillac-2mini.jpg
cadillac-2mini.jpg [ 12.56 KiB | Vist 5643 ganger ]

Forfatter:  1942 [ Tor 24. Jan 2008 20:56 ]
Innleggets emne: 

velkommen :D


67 caddi er en av de fineste fineste cadillacene :lol:

Forfatter:  dewille [ Tor 24. Jan 2008 21:01 ]
Innleggets emne:  Re: Nytt medlem

dewille skrev:
Hei, har endelig meldt mæ inn, e en 50 års gammel gubbe (bestefar :D )
som har vært intresert i Amcar siden æ var en liten guttonge. Har fortiden en 67 mod Cadillac, kjøpt i Trondheim i vår. Har tidligere eid en 57 Cadillac, solgte den til en kar i Drammen like før jul i 2005. Skulle egentlig ikke ha flere biler, men dokker vet nu sjøl... 8)


Takker og bukker :D

Joda 67 Cadillac er fin, synd bildan ble så småe, skal se om æ får dæm større :lol:

Forfatter:  Galaxie [ Tor 24. Jan 2008 21:05 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit :D

Forfatter:  alfaalfa [ Tor 24. Jan 2008 21:12 ]
Innleggets emne: 

velkommen til forum :D

alfaalfa

Forfatter:  st-remy [ Tor 24. Jan 2008 21:32 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet ja

Forfatter:  challenger [ Fre 25. Jan 2008 00:37 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit! :)

Forfatter:  pontchief [ Fre 25. Jan 2008 08:16 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit. :D

Forfatter:  dewille [ Ons 06. Feb 2008 18:21 ]
Innleggets emne:  Re: Nytt medlem

dewille skrev:
Hei, har endelig meldt mæ inn, e en 50 års gammel gubbe (bestefar :D )
som har vært intresert i Amcar siden æ var en liten guttonge. Har fortiden en 67 mod Cadillac, kjøpt i Trondheim i vår. Har tidligere eid en 57 Cadillac, solgte den til en kar i Drammen like før jul i 2005. Skulle egentlig ikke ha flere biler, men dokker vet nu sjøl... 8)


Hei igjen, fant to bilder av gammel bilen min, artig å se den igjen :lol:

Vedlegg:
Drammencc-06%20(19).jpg
Drammencc-06%20(19).jpg [ 78.46 KiB | Vist 5473 ganger ]
Drammencc-06%20(18).jpg
Drammencc-06%20(18).jpg [ 67.55 KiB | Vist 5473 ganger ]

Forfatter:  alfaalfa [ Ons 06. Feb 2008 18:25 ]
Innleggets emne: 

:D
Her snakker vi amcar med stor A.
Veldig fine doninger det der.

alfaalfa

Forfatter:  dewille [ Tor 07. Feb 2008 22:39 ]
Innleggets emne: 

Hei, da fikk æ ordna med større bilder av bilen, tok litt tid :D + ett bilde av 57 mod...

Vedlegg:
cadillac-1.jpg
cadillac-1.jpg [ 124.89 KiB | Vist 5401 ganger ]
cadillac-2.jpg
cadillac-2.jpg [ 131.71 KiB | Vist 5401 ganger ]
cadillac-3.jpg
cadillac-3.jpg [ 109.19 KiB | Vist 5401 ganger ]
cad-front.jpg
cad-front.jpg [ 90.25 KiB | Vist 5401 ganger ]

Forfatter:  thomas [ Tor 07. Feb 2008 23:36 ]
Innleggets emne: 

velkommen :D nyderlig :D

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 08. Feb 2008 00:24 ]
Innleggets emne: 

Velkommen!

1953 Caddy Cab, er min farvorit!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/