| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Nytt medlem https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3395 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | dewille [ Tor 24. Jan 2008 20:39 ] | |||
| Innleggets emne: | Nytt medlem | |||
Hei, har endelig meldt mæ inn, e en 50 års gammel gubbe (bestefar som har vært intresert i Amcar siden æ var en liten guttonge. Har fortiden en 67 mod Cadillac, kjøpt i Trondheim i vår. Har tidligere eid en 57 Cadillac, solgte den til en kar i Drammen like før jul i 2005. Skulle egentlig ikke ha flere biler, men dokker vet nu sjøl...
|
||||
| Forfatter: | 1942 [ Tor 24. Jan 2008 20:56 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen 67 caddi er en av de fineste fineste cadillacene |
|
| Forfatter: | dewille [ Tor 24. Jan 2008 21:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nytt medlem |
dewille skrev: Hei, har endelig meldt mæ inn, e en 50 års gammel gubbe (bestefar
som har vært intresert i Amcar siden æ var en liten guttonge. Har fortiden en 67 mod Cadillac, kjøpt i Trondheim i vår. Har tidligere eid en 57 Cadillac, solgte den til en kar i Drammen like før jul i 2005. Skulle egentlig ikke ha flere biler, men dokker vet nu sjøl... Takker og bukker Joda 67 Cadillac er fin, synd bildan ble så småe, skal se om æ får dæm større |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tor 24. Jan 2008 21:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Tor 24. Jan 2008 21:12 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen til forum alfaalfa |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 24. Jan 2008 21:32 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | challenger [ Fre 25. Jan 2008 00:37 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit! |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 25. Jan 2008 08:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. |
|
| Forfatter: | dewille [ Ons 06. Feb 2008 18:21 ] | |||
| Innleggets emne: | Re: Nytt medlem | |||
dewille skrev: Hei, har endelig meldt mæ inn, e en 50 års gammel gubbe (bestefar
som har vært intresert i Amcar siden æ var en liten guttonge. Har fortiden en 67 mod Cadillac, kjøpt i Trondheim i vår. Har tidligere eid en 57 Cadillac, solgte den til en kar i Drammen like før jul i 2005. Skulle egentlig ikke ha flere biler, men dokker vet nu sjøl... Hei igjen, fant to bilder av gammel bilen min, artig å se den igjen
|
||||
| Forfatter: | alfaalfa [ Ons 06. Feb 2008 18:25 ] |
| Innleggets emne: | |
Her snakker vi amcar med stor A. Veldig fine doninger det der. alfaalfa |
|
| Forfatter: | dewille [ Tor 07. Feb 2008 22:39 ] | |||||
| Innleggets emne: | ||||||
Hei, da fikk æ ordna med større bilder av bilen, tok litt tid
|
||||||
| Forfatter: | thomas [ Tor 07. Feb 2008 23:36 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 08. Feb 2008 00:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! 1953 Caddy Cab, er min farvorit! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|