AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Heisann
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3360
Side 1 av 1

Forfatter:  Rags [ Man 21. Jan 2008 18:57 ]
Innleggets emne:  Heisann

Vi har to Cadillacer. Bor i oslo og begge bilene står her.
Den eldste bilen er en 1969 60 special som det er gjort mye med. Det er likevell en del mer som må gjøres før den er strøken. Den andre bilen, 1972 cupe deville er i grunn ganske strøken foruten noe småplukk jeg har tenkt å fikse i løpet av våren.
Var ute å krusa en tur i dag.. og det var fantastisk.
Håper det er flere entusiaster i området!!
Snakkes.

Forfatter:  The Cowboy [ Man 21. Jan 2008 20:33 ]
Innleggets emne: 

hei og velkommen..
er noen fler i oslo ja.. dama bor der (lapp og bil løs enn så lenge men..) og jeg er ofte nok innom.. og noen andre på forumet her holder til i tigerstaden..

hvor i oslo holder dere hus a?

kan tenke med det var godt å få litt rull på hjula igjen ja.. :)

Forfatter:  Rags [ Tir 22. Jan 2008 00:49 ]
Innleggets emne: 

Vi (samboer og jeg) holder til ikke langt unna Radiumhopistalet.
I dag skulle jeg prøve å få coupen inn i garasjen. .. Den gikk inn i bredden, men da må jeg klatre ut vinduet og la døra stå på gløtt.. lol.

60 Specialen står inne i egen garasje i sentrum så det er jo flott.

Hvor i byen holder dama de til..her er det bare å stikke innom for en kaffe eller annet. Send meg en pm først..og ta med deg kjærra om den ikke står lagret for vinteren.

Bilde

Dette er ikke kjærra men den ser slik ut. tom samme farge. (uten hardtop,)

Forfatter:  Carburetor [ Tir 22. Jan 2008 07:08 ]
Innleggets emne: 

Vekommen hit !:)

Forfatter:  T & T Store [ Tir 22. Jan 2008 11:02 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen til forumet.

Har du hatt den 72 modellen lenge? Hadde en kompis som hadde en slik brun en som vart selt ned på sørlandet for 6-7 år sidan. Store og fine bila dissa der :lol: :lol:

Forfatter:  elcamino [ Tir 22. Jan 2008 11:36 ]
Innleggets emne: 

Velkommen :lol:
Jeg har en 69 caddy cab selv,kurante biler det 8)

Forfatter:  Galaxie [ Tir 22. Jan 2008 14:10 ]
Innleggets emne: 

Velkommen skal du være :D

Forfatter:  challenger [ Tir 22. Jan 2008 20:25 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet!

Forfatter:  Rags [ Tor 07. Feb 2008 23:15 ]
Innleggets emne: 

T & T Store skrev:
Hei og velkommen til forumet.

Har du hatt den 72 modellen lenge? Hadde en kompis som hadde en slik brun en som vart selt ned på sørlandet for 6-7 år sidan. Store og fine bila dissa der :lol: :lol:

Nei dette er ikke den. Jeg mener å ha sett bilen du tenker på. Hadde ikke den hardtop. Stod utstilt langs veien på venstre side når du kjørte sydover. Mellom larvik og Arendal et sted.
Begge bilene våre ble kjøpt av farfar samme år som de ble produsert. Han bytta ofte. Vi fant igjenn disse bilene for 10-15 år siden. Da hadde 72 modden gått på vestlandet i flere år.
Rags

Forfatter:  thomas [ Tor 07. Feb 2008 23:34 ]
Innleggets emne: 

velkommen :D

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 08. Feb 2008 00:28 ]
Innleggets emne: 

Hej og velkommen!

Fine biler, caddy,

Tror snart det er på tide, med et kort vinter møte, på texburger! hehe

Forfatter:  pontchief [ Tor 14. Feb 2008 20:51 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit.Bilde

Forfatter:  alfaalfa [ Tor 14. Feb 2008 20:57 ]
Innleggets emne: 

:D Hei og velkommen til forum.

alfaalfa

Forfatter:  st-remy [ Tor 14. Feb 2008 23:22 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/