| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| plymouth fury 73 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3359 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | plymma [ Man 21. Jan 2008 18:10 ] | ||||
| Innleggets emne: | plymouth fury 73 | ||||
Hei.kjøpte denne bilen i mai 07. Mine planer er å legge ny klarlakk (for mye appelsin) lettere trimming.+omtrekk av sofa foran og stuke den litt ned.
|
|||||
| Forfatter: | Nedstrand [ Man 21. Jan 2008 18:26 ] |
| Innleggets emne: | |
Den bilen ser meget bra ut,gratulerer med ny bil |
|
| Forfatter: | plymma [ Man 21. Jan 2008 18:37 ] |
| Innleggets emne: | plymouth |
takker |
|
| Forfatter: | Roar [ Man 21. Jan 2008 19:46 ] |
| Innleggets emne: | |
Sett mye amcar , men den er det førstegang jeg ser. oj oj i gamle dager ville vi ikke 4 dørs stolper, men i dag så har de blitt ettertraktet. Flott bil. |
|
| Forfatter: | Charger440 [ Man 21. Jan 2008 23:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Tøff bil, men det er jo klart, den er jo mopar |
|
| Forfatter: | Nedstrand [ Man 21. Jan 2008 23:35 ] |
| Innleggets emne: | |
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|