AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

plymouth fury 73
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3359
Side 1 av 1

Forfatter:  plymma [ Man 21. Jan 2008 18:10 ]
Innleggets emne:  plymouth fury 73

Hei.kjøpte denne bilen i mai 07.

Mine planer er å legge ny klarlakk (for mye appelsin)
lettere trimming.+omtrekk av sofa foran og stuke den litt ned.

Vedlegg:
HPIM0075.JPG
HPIM0075.JPG [ 50.2 KiB | Vist 2689 ganger ]
HPIM0076.JPG
HPIM0076.JPG [ 55.71 KiB | Vist 2689 ganger ]
HPIM0078.JPG
HPIM0078.JPG [ 50.96 KiB | Vist 2689 ganger ]

Forfatter:  Nedstrand [ Man 21. Jan 2008 18:26 ]
Innleggets emne: 

Den bilen ser meget bra ut,gratulerer med ny bil

Forfatter:  plymma [ Man 21. Jan 2008 18:37 ]
Innleggets emne:  plymouth

takker :lol:

Forfatter:  Roar [ Man 21. Jan 2008 19:46 ]
Innleggets emne: 

Sett mye amcar , men den er det førstegang jeg ser. oj oj i gamle dager ville vi ikke 4 dørs stolper, men i dag så har de blitt ettertraktet. Flott bil.
:-)

Forfatter:  Charger440 [ Man 21. Jan 2008 23:24 ]
Innleggets emne: 

Tøff bil, men det er jo klart, den er jo mopar 8)

Forfatter:  Nedstrand [ Man 21. Jan 2008 23:35 ]
Innleggets emne: 

:thumbsup:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/