AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 06:09

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: AMC Rambler 220 65 mod
InnleggSkrevet: Lør 19. Jan 2008 21:45 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 19. Jan 2008 21:36
Innlegg: 6
Bosted: hommelvik
resurering av amc rambler 220, hovesaklig karioseri arb+ litt teknisk for eu kontroll, sam bytting av bremser.


Vedlegg:
Bilde2.jpg
Bilde2.jpg [ 62.24 KiB | Vist 4092 ganger ]
Bilde1(1).jpg
Bilde1(1).jpg [ 54.32 KiB | Vist 4089 ganger ]
Bilde2(2).jpg
Bilde2(2).jpg [ 51.9 KiB | Vist 4090 ganger ]
Bilde3.jpg
Bilde3.jpg [ 39.89 KiB | Vist 4089 ganger ]
Bilde5.jpg
Bilde5.jpg [ 57.49 KiB | Vist 4089 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: AMc rambler 220 65 mod
InnleggSkrevet: Søn 20. Jan 2008 23:28 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 19. Jan 2008 21:36
Innlegg: 6
Bosted: hommelvik
kom gjerne med synspunkter ider om projektet...... det er forøvrig rekkesekser og 3trins manuel som sitter i den no.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 20. Jan 2008 23:51 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Jaja du gir deg på en av de "foreldreløse". Artig at noen prøverå ta vare på de også, men råd ? Tja vet ikke hva for stil du har tenkt. Original eller noe annet ?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: AMc rambler 220 65 mod
InnleggSkrevet: Søn 20. Jan 2008 23:56 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 19. Jan 2008 21:36
Innlegg: 6
Bosted: hommelvik
ja, vi må reddenån av dæm å :lol: stilen æ tenker er vel egentlig tilnermet orginal me d første, fargen blir mørke grønn metalic, og nå andre felger i første omgang, ellers så veit æitj ka d blir til, så e gentli åpen for alle innspill.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 20. Jan 2008 23:59 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Des 2007 21:03
Innlegg: 326
Bosted: Nedstrand
Hei
Har du hatt den bilen lenge?
Kjenner ein på Evje distriktet som har ein lik den bilen din,kansje det er den?

_________________
1957 Plymouth Belvedere Conv.
1957 Imperial Crown 4Dht
1999 Chrysler Stratus 2.0
http://www.nedstrandamcarclub.com
http://www.nedstrandmopar.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: AMc rambler 220 65 mod
InnleggSkrevet: Man 21. Jan 2008 00:02 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 19. Jan 2008 21:36
Innlegg: 6
Bosted: hommelvik
Heihei..

Jeg har netopp kjøpt her i trøndelag og her har d vert i siste 8-10 åra som æ har vista av bil`n, mulig den har godt nedi der for mange år sia da.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Jan 2008 00:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Des 2007 21:03
Innlegg: 326
Bosted: Nedstrand
Ok,da er det nok ikkje den samme bilen,lykke til med oppussinga,blir ein bra bil det når du blir ferdig

_________________
1957 Plymouth Belvedere Conv.
1957 Imperial Crown 4Dht
1999 Chrysler Stratus 2.0
http://www.nedstrandamcarclub.com
http://www.nedstrandmopar.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: AMc rambler 220 65 mod
InnleggSkrevet: Man 21. Jan 2008 00:08 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 19. Jan 2008 21:36
Innlegg: 6
Bosted: hommelvik
takker så my, rekne med d ska gå ganske greit, fire rust hull, er oppservert, gulvet er byttet i fra før, må få ferdig karr og lakkerin av en falkon først så æ får plass på verkstedet.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 23. Jan 2008 23:04 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 19. Aug 2007 21:46
Innlegg: 36
Den Rambleren kjøpte jeg uti Råkvågen for 6-7 år siden... :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: hei
InnleggSkrevet: Tor 24. Jan 2008 03:57 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 28. Okt 2007 13:23
Innlegg: 831
Bosted: Hommelvik, (trondheim)
og jeg kjøpte den for ca 5-6 år siden... :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: AMc rambler 220 65 mod
InnleggSkrevet: Tor 24. Jan 2008 17:54 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 19. Jan 2008 21:36
Innlegg: 6
Bosted: hommelvik
heheh, e d fler gamle eiera her me d samme :lol: heheh


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support