| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Buick Riviera https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3323 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | cadillacman [ Lør 19. Jan 2008 12:59 ] | |||||
| Innleggets emne: | Buick Riviera | |||||
Hei Bilen har nytt interiør, nytt teppe, nytt taktrekk og nytt vinyl tak. Buick'en ble slipt plateren i vinteren 04/05 og lakket gull met i 2005. Så denne bilen eksisterer det ikke rust Ha en fin helg alle sammen
|
||||||
| Forfatter: | challenger [ Lør 19. Jan 2008 13:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Stiiilig vogn!
Velkommen! |
|
| Forfatter: | cadillacman [ Lør 19. Jan 2008 13:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Takker, challenger. Har alltid hatt sansen for "Boattail" Rivera'en. Det er jo en spesiell design på 71 - 73 Riviera'en. Så noen elsker den og andre hater den he he.. |
|
| Forfatter: | jan olsen [ Lør 19. Jan 2008 14:03 ] |
| Innleggets emne: | |
mmmmmmm herlig bil.liker dem svært godt |
|
| Forfatter: | st-remy [ Lør 19. Jan 2008 14:51 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | Freddy [ Lør 19. Jan 2008 15:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Gratulerer ! Kjør med måte, den drikker bensin ! ( he,he som min Lincoln Mark IV med 460 motor ! ) Freddy |
|
| Forfatter: | pontchief [ Lør 19. Jan 2008 16:30 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. Så bilen din på vårmønstringen i Bergen i fjor. Det er bra at det blir flere Buick folk her på forumet.
|
|
| Forfatter: | Martin [ Lør 19. Jan 2008 18:12 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit Riviera e berre tøft. |
|
| Forfatter: | Roar [ Lør 19. Jan 2008 18:18 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei på deg du. Riviera er vel den enkleste bilen i verden å customisere med enkle grep. Ned med den . Vekk med frontfangern og installer en liten fanger på hver side av grillen og du har en kanon lowrider. Men når det er sagt så er bilen fin som original også. Sitter en fin motor under pansret også |
|
| Forfatter: | cadillacman [ Lør 19. Jan 2008 21:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Takker for en god velkomst her på forumet Så du hadde tatt et bilde av Buick'en på vårmønstringen, pontchief. Så det er brukt i min avtar etter eg fant bildet på nettet i fjor.. Ellers har eg ingen planer om å customisere Buick'en, Roar. Synes den er flott som det er nå. Men alle har sin smak Ellers er så bruker ikke den så mye bensin, Freddy, Ligger på ca 1,4 - 1,5 liter på langkjøring. Har skiftet til elektronisk tenning, så da gikk forbruket litt ned. Men såpass må det være på en 455 maskin he he.. |
|
| Forfatter: | Lakkjenta [ Søn 20. Jan 2008 12:46 ] |
| Innleggets emne: | |
hei! fint å se en 72 riviera som er så pen! |
|
| Forfatter: | cadillacman [ Søn 20. Jan 2008 15:12 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Lakkjenta |
|
| Forfatter: | Lakkjenta [ Søn 20. Jan 2008 20:28 ] |
| Innleggets emne: | |
hei cadillacman |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|