AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

På tide jeg presenterer meg !
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3309
Side 1 av 1

Forfatter:  Freddy [ Fre 18. Jan 2008 15:38 ]
Innleggets emne:  På tide jeg presenterer meg !

Bor i østfold, kjører buss og er Eldgammal ! :D
Har holdt på med amcars i mange år !
2003 tok jeg inn en 1972 Lincoln MarkIV ifra Virginia , og nå får jeg inn en 1965 Chrysler New Yorker 4DrHt . Også ifra Virginia .
Har en svensk handler der som formidler biler til mange land . Mest til Sverige, men også Norge . 100% seriøs og dyktig ,men kan være hard og svelge ! 8) ( dumma frågor besvaras inte ! ) :evil:

Bildene er tatt før shipping .
Skal selge en av dem, men vet ikke riktig hvem ennå ! :(
( bilder av Lincoln har jeg på en annen hardisk , kan skaffe de om interesse . Den er premiert ! :lol: ) Nå må jeg bare vente til mars, da kommer Chrysleren til G.borg . ( hentes hos Infranordic ) Det er leeenge til ! :( P.S ! Frem til og med -71 ble det brukt SAE betegnelse på hesteantall, fra 72 gikk de over til DIN beregning . Over natten sank antall hester betraktelig på bilene ! ) Freddy

Vedlegg:
!cid_002401c857a5$e06b2e00$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg
!cid_002401c857a5$e06b2e00$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg [ 39.85 KiB | Vist 3658 ganger ]
!cid_002501c857a5$e06fe8f0$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg
!cid_002501c857a5$e06fe8f0$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg [ 39.98 KiB | Vist 3658 ganger ]
!cid_002601c857a5$e07259f0$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg
!cid_002601c857a5$e07259f0$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg [ 40.17 KiB | Vist 3658 ganger ]
!cid_002701c857a5$e07259f0$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg
!cid_002701c857a5$e07259f0$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg [ 40.48 KiB | Vist 3658 ganger ]
!cid_002801c857a5$e074caf0$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg
!cid_002801c857a5$e074caf0$6401a8c0@leif7b4hlmt3wt.jpg [ 40.38 KiB | Vist 3658 ganger ]

Forfatter:  Galaxie [ Fre 18. Jan 2008 17:46 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit :) Fine de Chryslerne der. Ser gjerne bilder av Lincoln også :wink:

Forfatter:  st-remy [ Fre 18. Jan 2008 19:30 ]
Innleggets emne: 

:) Velkommen te forumet ja , pen kjerre 8)

Forfatter:  pontchief [ Fre 18. Jan 2008 20:52 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit.

Den så flott ut den Chrysleren.Bilde

Forfatter:  jan olsen [ Fre 18. Jan 2008 21:01 ]
Innleggets emne: 

velkommen hit freddy.flott bil.likte fargen :D ser gjerne flere bilder av den og lincoln :D

Forfatter:  alfaalfa [ Fre 18. Jan 2008 21:15 ]
Innleggets emne: 

:) Velkommen på forumet.
Fin bil det der :thumbsup:

alfaalfa

Forfatter:  challenger [ Lør 19. Jan 2008 00:49 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet!
Fine bilder av Chrysleren, håper du blir fornøyd når den dukker opp :)

Forfatter:  Freddy [ Lør 19. Jan 2008 20:24 ]
Innleggets emne:  Nye bilder

Må jo vente til jeg får hentet den før jeg skryter for mye , men den skal være rustfri og alt skal virke . også AC ! En families bil, 413 motor på 350 SAE hester ! ( :wink: ) Eldre omlakk i lysere farge ( penere ) , men dørstolper og likn.er ikke tatt . USA lakkering, men lakken er nesten strøken !

Freddy

Vedlegg:
DSCF6378.JPG
DSCF6378.JPG [ 76.01 KiB | Vist 3542 ganger ]
DSCF6384.JPG
DSCF6384.JPG [ 70.04 KiB | Vist 3542 ganger ]
DSCF6390.JPG
DSCF6390.JPG [ 59.57 KiB | Vist 3542 ganger ]
DSCF6391.JPG
DSCF6391.JPG [ 62.74 KiB | Vist 3542 ganger ]
DSCF6416.JPG
DSCF6416.JPG [ 77.43 KiB | Vist 3542 ganger ]

Forfatter:  57belair [ Lør 19. Jan 2008 20:36 ]
Innleggets emne: 

Velkommen. Så veldig fin ut, den Chrysler'n din! :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/