| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ny her! Litt om meg og bilene mine... Impala og Mustang https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3241 |
Side 1 av 3 |
| Forfatter: | 62 impala [ Fre 11. Jan 2008 15:10 ] |
| Innleggets emne: | Ny her! Litt om meg og bilene mine... Impala og Mustang |
Hei Er ny på forumet og tenkte og legge inn litt om meg og bilene mine. Om meg er det vel ikke mye og si, annet enn at jeg er gutt og bor i Fredrikstad Bilene: 1962 Chevrolet Impala Dette er sommer cruiseren min, ganske pen bil, men alltid rom for forbedringer 1967 Ford Mustang Dette er et rullende prosjekt. Har ikke bilder av denne akkurat nå, men kan jo komme noen senere... Edit: Lagt til bilder av Mustang 18-01-08 Noen bilder av Impala'n:
Bildene er tatt på vei til vinterlagring... Noen bilder av Mustangen:
Her står den og venter på bedre tider |
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 11. Jan 2008 15:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit Så ut som en fin impala det Kan godt se mere bilder av bilene dine jeg hvertfall |
|
| Forfatter: | 62 impala [ Fre 11. Jan 2008 15:25 ] |
| Innleggets emne: | |
elcamino skrev: Velkommen hit
Så ut som en fin impala det Kan godt se mere bilder av bilene dine jeg hvertfall Takker Ser du har en klassisk "Late Great" selv, ikke så mange 59 El Camino og oppdrive... Skal prøve og få oppdatert med litt fler bilder etterhvert. |
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 11. Jan 2008 15:27 ] |
| Innleggets emne: | |
Ja har en 59 elcamino forøvrig kjøpt i Østfold Og har også eid en 64 impala ss for noen år siden.. Angrer fortsatt på at jeg ikke har den |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Fre 11. Jan 2008 15:30 ] |
| Innleggets emne: | |
"Ganske pen" den Impalaen ja.... Herrrlig |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 11. Jan 2008 15:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit Den så flott ut den Impalaen. Hadde en svart 63 SS for noen år siden. Det er gode biler å kjøre og veldig driftsikre. |
|
| Forfatter: | 62 impala [ Fre 11. Jan 2008 15:39 ] |
| Innleggets emne: | |
elcamino skrev: Ja har en 59 elcamino forøvrig kjøpt i Østfold
Og har også eid en 64 impala ss for noen år siden.. Angrer fortsatt på at jeg ikke har den Det er sånn det blir det. Hadde en 63 Impala 4D, som jeg kjøpte og pusset opp fra jeg var 13år, jeg måtte selge også. Litt vemodig, og en gang i mellom er det deler av meg som angrer Legger ved et lite bilde av den. Ble solgt til Sarpsborg og tror den er i eie av samme person fortsatt. Om noen kjenner til den kan de jo gi lyd om hvordan den har det
|
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 11. Jan 2008 15:42 ] |
| Innleggets emne: | |
Måtte ikke selge jeg,tok å bytta den bort i en annen bil som jeg hadde lyst på |
|
| Forfatter: | krømib [ Fre 11. Jan 2008 15:42 ] |
| Innleggets emne: | |
Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 11. Jan 2008 15:43 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg solgte min Impala til Stjørdal, han som kjøpte den, hadde hatt en 4dr 63 i sin ungdom. Jeg fikk se et bilde av den og jeg mener å huske den var blå da. Og det kan kansje være den bilen du hadde, siden den er VD registrert. |
|
| Forfatter: | 62 impala [ Fre 11. Jan 2008 15:48 ] |
| Innleggets emne: | |
krømib skrev: Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra.
Der var du ja Jeg er andre eier siden du solgte. Kjøpte den i Februar året etter av han som henta den i Sandefjord. Har bildene du sendte med og ser at du har hatt mye jobb her, kjenner meg godt igjen fra 63'n min Kan hvertfall bekrefte at bilen har det bra! |
|
| Forfatter: | 62 impala [ Fre 11. Jan 2008 15:51 ] |
| Innleggets emne: | |
pontchief skrev: Jeg solgte min Impala til Stjørdal, han som kjøpte den, hadde hatt en 4dr 63 i sin ungdom.
Jeg fikk se et bilde av den og jeg mener å huske den var blå da. Og det kan kansje være den bilen du hadde, siden den er VD registrert. Er sikkert samme bil, var blå når jeg kjøpte den. Da tror jeg den hadde vært gjennom mye |
|
| Forfatter: | krømib [ Fre 11. Jan 2008 16:29 ] |
| Innleggets emne: | |
62 impala skrev: krømib skrev: Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra. Der var du ja Jeg er andre eier siden du solgte. Kjøpte den i Februar året etter av han som henta den i Sandefjord. Har bildene du sendte med og ser at du har hatt mye jobb her, kjenner meg godt igjen fra 63'n min Kan hvertfall bekrefte at bilen har det bra! Da har du jo nesten hatt bilen i 10 år. |
|
| Forfatter: | 62 impala [ Fre 11. Jan 2008 16:38 ] |
| Innleggets emne: | |
krømib skrev: 62 impala skrev: krømib skrev: Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra. Der var du ja Jeg er andre eier siden du solgte. Kjøpte den i Februar året etter av han som henta den i Sandefjord. Har bildene du sendte med og ser at du har hatt mye jobb her, kjenner meg godt igjen fra 63'n min Kan hvertfall bekrefte at bilen har det bra! Da har du jo nesten hatt bilen i 10 år. Kjøpte den vel Februar 2000, så 8 år hvertfall. Liker 60-talls GM godt. Så lenge den holder seg så er det en fin cruiser 57'n er jo ikke noe dumt prosjekt og putte litt penger i da, bedre enn å spare i fond! Har en 67 Mustang som jeg klør litt etter og gjøre noe med. Må bare få på plass litt hus og sånn først Ser gjerne noen bilder av prosjektet ditt, og all annen info om impala'n tas imot med takk... |
|
| Forfatter: | jan olsen [ Fre 11. Jan 2008 17:12 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen hit |
|
| Side 1 av 3 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|