| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hei hei https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3231 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Mustangman [ Ons 09. Jan 2008 19:40 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Hei hei | ||||||
Ja kankje en skulle skrive noe om meg selv siden dette er første gang på dette forumet. Tommy Anderson 27 år, bosted: Rena Har vært medlem i Amcar noen år nå, hadde en 2000 mod. Excursion som jeg puttet mye tid og penger i. Den måtte desverre selges i fjor da jeg og kona fikk vår første unge og hun ikke hadde C1 lappen. Nok om det. I vinter gikk vi til anskaffelse av en 1970 Mustang Mach 1 (clone) fra USA. blir litt TLC i vinter og ser frem til at AMCAR sesongen begynner Legger ved noen bilder av gammel og ny bil
|
|||||||
| Forfatter: | pontchief [ Ons 09. Jan 2008 19:58 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit. Så flott ut den Mustangen. |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Ons 09. Jan 2008 20:34 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen ja. Såg kjempeflotte ut den mustangen der ja. Hvilken motor har du i den da? |
|
| Forfatter: | Mustangman [ Ons 09. Jan 2008 20:36 ] |
| Innleggets emne: | |
351C 4v |
|
| Forfatter: | stian [ Ons 09. Jan 2008 21:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Sett bort i fra at jeg ikke er noen die hard Ford fan var både mustangen of excursionen utrolig pen! |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Ons 09. Jan 2008 22:20 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen på forum alfaalfa |
|
| Forfatter: | T-7 [ Ons 09. Jan 2008 22:37 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen, godt å se at det kommer flere med Ford innpå her |
|
| Forfatter: | '69Mach1 [ Tor 10. Jan 2008 23:50 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen, Nice '70 |
|
| Forfatter: | jan olsen [ Tor 10. Jan 2008 23:53 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen hit.floyy mustang du har der |
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 11. Jan 2008 15:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit Artig med flere hedmarkinger å ser ut som en fin mustang det der.. Går vel en del amcar`s i rena området også Kjørte bryllups kjøring med cabben min på rena for noen år siden |
|
| Forfatter: | Mustangman [ Fre 11. Jan 2008 16:57 ] |
| Innleggets emne: | |
elcamino skrev: Velkommen hit
Artig med flere hedmarkinger å ser ut som en fin mustang det der.. Går vel en del amcar`s i rena området også Kjørte bryllups kjøring med cabben min på rena for noen år siden Har i alle fall blitt importert 3 classikere i vinter + Det går en hel del 4x4 AMCARs her. |
|
| Forfatter: | st-remy [ Fre 11. Jan 2008 17:52 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | DevilleBakken [ Fre 11. Jan 2008 17:57 ] |
| Innleggets emne: | |
hei fint med "lokale" folk her også synd at man må selge biler, men noe nå nå en gang vike Kjempe fin mustang og velkommen! |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Fre 11. Jan 2008 20:39 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen og tommen opp for fin mustang! |
|
| Forfatter: | Mustangman [ Man 10. Mar 2008 23:41 ] |
| Innleggets emne: | |
DA begynner vår yren virkelig å melde seg, snart påske og første natta med + grader kommet. Bare uker igjen nå!! |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|