AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hei hei
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3231
Side 1 av 2

Forfatter:  Mustangman [ Ons 09. Jan 2008 19:40 ]
Innleggets emne:  Hei hei

Ja kankje en skulle skrive noe om meg selv siden dette er første gang på dette forumet.
Tommy Anderson 27 år, bosted: Rena
Har vært medlem i Amcar noen år nå, hadde en 2000 mod. Excursion som jeg puttet mye tid og penger i. Den måtte desverre selges i fjor da jeg og kona fikk vår første unge og hun ikke hadde C1 lappen. Nok om det. I vinter gikk vi til anskaffelse av en 1970 Mustang Mach 1 (clone) fra USA. blir litt TLC i vinter og ser frem til at AMCAR sesongen begynner

Legger ved noen bilder av gammel og ny bil :D

Vedlegg:
e5fb_3.jpg
e5fb_3.jpg [ 84.87 KiB | Vist 5747 ganger ]
e9b9_3.jpg
e9b9_3.jpg [ 89.77 KiB | Vist 5748 ganger ]
DSC00003.JPG
DSC00003.JPG [ 25.75 KiB | Vist 5748 ganger ]
DSC00021.JPG
DSC00021.JPG [ 21.09 KiB | Vist 5748 ganger ]
DSC00023.JPG
DSC00023.JPG [ 19.32 KiB | Vist 5748 ganger ]

Forfatter:  pontchief [ Ons 09. Jan 2008 19:58 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit.

Så flott ut den Mustangen. 8)

Forfatter:  T & T Store [ Ons 09. Jan 2008 20:34 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen ja.

Såg kjempeflotte ut den mustangen der ja. Hvilken motor har du i den da?

Forfatter:  Mustangman [ Ons 09. Jan 2008 20:36 ]
Innleggets emne: 

351C 4v

Forfatter:  stian [ Ons 09. Jan 2008 21:54 ]
Innleggets emne: 

Sett bort i fra at jeg ikke er noen die hard Ford fan var både mustangen of excursionen utrolig pen! ;)

Forfatter:  alfaalfa [ Ons 09. Jan 2008 22:20 ]
Innleggets emne: 

velkommen på forum :)

alfaalfa

Forfatter:  T-7 [ Ons 09. Jan 2008 22:37 ]
Innleggets emne: 

Velkommen, godt å se at det kommer flere med Ford innpå her :D

Forfatter:  '69Mach1 [ Tor 10. Jan 2008 23:50 ]
Innleggets emne: 

Velkommen, Nice '70 :wink:

Forfatter:  jan olsen [ Tor 10. Jan 2008 23:53 ]
Innleggets emne: 

velkommen hit.floyy mustang du har der

Forfatter:  elcamino [ Fre 11. Jan 2008 15:38 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit :lol:
Artig med flere hedmarkinger å 8)
ser ut som en fin mustang det der.. Går vel en del amcar`s i rena området også :?:

Kjørte bryllups kjøring med cabben min på rena for noen år siden :lol:

Forfatter:  Mustangman [ Fre 11. Jan 2008 16:57 ]
Innleggets emne: 

elcamino skrev:
Velkommen hit :lol:
Artig med flere hedmarkinger å 8)
ser ut som en fin mustang det der.. Går vel en del amcar`s i rena området også :?:

Kjørte bryllups kjøring med cabben min på rena for noen år siden :lol:


Har i alle fall blitt importert 3 classikere i vinter :D
+ Det går en hel del 4x4 AMCARs her.

Forfatter:  st-remy [ Fre 11. Jan 2008 17:52 ]
Innleggets emne: 

:) Velkommen te forumet ,såg fin ut den mustangen

Forfatter:  DevilleBakken [ Fre 11. Jan 2008 17:57 ]
Innleggets emne: 

hei fint med "lokale" folk her også :D
synd at man må selge biler, men noe nå nå en gang vike :cry:
Kjempe fin mustang og velkommen!

Forfatter:  Bead-lock [ Fre 11. Jan 2008 20:39 ]
Innleggets emne: 

Velkommen og tommen opp for fin mustang! :wink:

Forfatter:  Mustangman [ Man 10. Mar 2008 23:41 ]
Innleggets emne: 

DA begynner vår yren virkelig å melde seg, snart påske og første natta med + grader kommet.
Bare uker igjen nå!!

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/