AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Camaro Z28
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3214
Side 1 av 1

Forfatter:  Motown [ Man 07. Jan 2008 14:50 ]
Innleggets emne:  Camaro Z28

Hei,jeg heter Bjørn Tore Evensen og bor på Hedemarken-nærmere bestemt Gaupen. Har samboer og ei datter på 6 uker. Har hatt flere amcar,men kun 2 amerikanske biler nå. en 43 mod Willys jeep og en 1986 Chevrolet Camaro Z28. Bilr endel oppgaderinger på Camaro`n etter hvert(har lyst på 383 stroker :-)) Willys`n skal bli orginal igjen,da disse er mest verdt slik-og de er fortsatt artige sommerbiler. Legger inn et par bilder og. :D

Vedlegg:
Filkommentar: Camaro`n med BMW 18" felger
CARS 022.jpg
CARS 022.jpg [ 83.18 KiB | Vist 4576 ganger ]
CARS 011.jpg
CARS 011.jpg [ 58.5 KiB | Vist 4576 ganger ]
Filkommentar: Luftig sommerbil.
GC 010.jpg
GC 010.jpg [ 105.88 KiB | Vist 4576 ganger ]

Forfatter:  1942 [ Man 07. Jan 2008 15:18 ]
Innleggets emne: 

velkommen :D pappa har å en 43 willys kriger :)

Forfatter:  Galaxie [ Man 07. Jan 2008 15:22 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen :D jeep er fine sommerbiler ja. Hender ofte jeg låner og kjører litt Jeep selv på sommeren(Har en far som har 2 Ford krigere) . Så litt kjent ut den Willysen. er ikke tilfeldigvis Volvo motor i den? eller har du hatt den lenge?

Forfatter:  Olle [ Man 07. Jan 2008 15:54 ]
Innleggets emne: 

Halla! Tøff Camaro! Var fin med de felgene, ikke alle biler som kler de der like godt!! Burde jo nesten gratulere med den lille også. :D

Forfatter:  kimcougar [ Man 07. Jan 2008 16:38 ]
Innleggets emne: 

Tøff Camaro og flotte felger :)

Forfatter:  Motown [ Man 07. Jan 2008 19:24 ]
Innleggets emne: 

Takk takk,når det gjelder kriger`n er den orginale sideblåser`n der fortsatt. Derfor ikke så mye jobb å få orginal,bare å få på igjen orginale akslinger(som ligger klare) osv. Felgene på Camaro`n tror jeg heter Rondell,og er klart et fornuftig alternativ prismessig i forhold til fks AM torq trust 2 ol.

Forfatter:  elcamino [ Tir 08. Jan 2008 11:15 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit.Ser fin ut camaroen din :lol:

Forfatter:  stian [ Tir 08. Jan 2008 12:40 ]
Innleggets emne: 

Fiin camaro :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/