| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Camaro Z28 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3214 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Motown [ Man 07. Jan 2008 14:50 ] | ||||
| Innleggets emne: | Camaro Z28 | ||||
Hei,jeg heter Bjørn Tore Evensen og bor på Hedemarken-nærmere bestemt Gaupen. Har samboer og ei datter på 6 uker. Har hatt flere amcar,men kun 2 amerikanske biler nå. en 43 mod Willys jeep og en 1986 Chevrolet Camaro Z28. Bilr endel oppgaderinger på Camaro`n etter hvert(har lyst på 383 stroker
|
|||||
| Forfatter: | 1942 [ Man 07. Jan 2008 15:18 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Man 07. Jan 2008 15:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen |
|
| Forfatter: | Olle [ Man 07. Jan 2008 15:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Halla! Tøff Camaro! Var fin med de felgene, ikke alle biler som kler de der like godt!! Burde jo nesten gratulere med den lille også. |
|
| Forfatter: | kimcougar [ Man 07. Jan 2008 16:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Tøff Camaro og flotte felger |
|
| Forfatter: | Motown [ Man 07. Jan 2008 19:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Takk takk,når det gjelder kriger`n er den orginale sideblåser`n der fortsatt. Derfor ikke så mye jobb å få orginal,bare å få på igjen orginale akslinger(som ligger klare) osv. Felgene på Camaro`n tror jeg heter Rondell,og er klart et fornuftig alternativ prismessig i forhold til fks AM torq trust 2 ol. |
|
| Forfatter: | elcamino [ Tir 08. Jan 2008 11:15 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit.Ser fin ut camaroen din |
|
| Forfatter: | stian [ Tir 08. Jan 2008 12:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Fiin camaro |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|