AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:11

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Camaro Z28
InnleggSkrevet: Man 07. Jan 2008 14:50 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 05. Jan 2008 15:09
Innlegg: 18
Bosted: Gaupen
Hei,jeg heter Bjørn Tore Evensen og bor på Hedemarken-nærmere bestemt Gaupen. Har samboer og ei datter på 6 uker. Har hatt flere amcar,men kun 2 amerikanske biler nå. en 43 mod Willys jeep og en 1986 Chevrolet Camaro Z28. Bilr endel oppgaderinger på Camaro`n etter hvert(har lyst på 383 stroker :-)) Willys`n skal bli orginal igjen,da disse er mest verdt slik-og de er fortsatt artige sommerbiler. Legger inn et par bilder og. :D


Vedlegg:
Filkommentar: Camaro`n med BMW 18" felger
CARS 022.jpg
CARS 022.jpg [ 83.18 KiB | Vist 4573 ganger ]
CARS 011.jpg
CARS 011.jpg [ 58.5 KiB | Vist 4573 ganger ]
Filkommentar: Luftig sommerbil.
GC 010.jpg
GC 010.jpg [ 105.88 KiB | Vist 4573 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 07. Jan 2008 15:18 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 18. Aug 2007 19:09
Innlegg: 819
Bosted: jessheim
velkommen :D pappa har å en 43 willys kriger :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 07. Jan 2008 15:22 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Hei og velkommen :D jeep er fine sommerbiler ja. Hender ofte jeg låner og kjører litt Jeep selv på sommeren(Har en far som har 2 Ford krigere) . Så litt kjent ut den Willysen. er ikke tilfeldigvis Volvo motor i den? eller har du hatt den lenge?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 07. Jan 2008 15:54 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 13. Des 2006 19:12
Innlegg: 263
Bosted: Halden
Halla! Tøff Camaro! Var fin med de felgene, ikke alle biler som kler de der like godt!! Burde jo nesten gratulere med den lille også. :D

_________________
1966 Impala
--------------------------------------------
Caroline & The Treats (bandet mitt) på Facebook


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 07. Jan 2008 16:38 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Aug 2007 18:45
Innlegg: 37
Bosted: Sandnessjøen
Tøff Camaro og flotte felger :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 07. Jan 2008 19:24 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 05. Jan 2008 15:09
Innlegg: 18
Bosted: Gaupen
Takk takk,når det gjelder kriger`n er den orginale sideblåser`n der fortsatt. Derfor ikke så mye jobb å få orginal,bare å få på igjen orginale akslinger(som ligger klare) osv. Felgene på Camaro`n tror jeg heter Rondell,og er klart et fornuftig alternativ prismessig i forhold til fks AM torq trust 2 ol.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 08. Jan 2008 11:15 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Velkommen hit.Ser fin ut camaroen din :lol:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 08. Jan 2008 12:40 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Fiin camaro :D

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support