| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Roger a.k.a The Cowboy her! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=320 |
Side 1 av 3 |
| Forfatter: | The Cowboy [ Tor 13. Apr 2006 08:41 ] |
| Innleggets emne: | Roger a.k.a The Cowboy her! |
god morgen folkens.. fant ut fra admin på www.am-car.com, chevynomme, at denne siden var her.. så jeg tok en tur og meldte meg in jeg er en fyr på 23 som for tiden bor i skien, har dessverre ikke noen amcar selv ennå, men håper det kommer etterhvert.. da helst en trans am utenom det så jobber jeg som lastebil sjåfør og tilbringer merparten av tiden på veien! håper mange av dere tar turen innom "vårt" forum og da folkens.. så kan det muligens bli et bra samarbeid her takk for meg! |
|
| Forfatter: | Mr.Transam [ Tir 18. Apr 2006 08:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Roger! God påske forresten! Jeg skal nerrover til Skien snart for å møte nomme og sånt... dra og ta non øl? |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 23. Apr 2006 04:37 ] |
| Innleggets emne: | |
når erre du kommer hit da?? må jo si fra da vettu.. blir sikkert fest da vettu |
|
| Forfatter: | Chevynomme [ Lør 27. Mai 2006 19:28 ] |
| Innleggets emne: | |
Bare å komme det |
|
| Forfatter: | Mr.Transam [ Man 29. Mai 2006 09:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Må vel komma meg nerrover snart. Skal først til russland da... |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 02. Sep 2006 13:10 ] |
| Innleggets emne: | |
vel, vi venter på deg ennå gutt! hehe.. nå har ikke jeg snakka med nomme far på lenge men.. (lever du ennå christian?? hehe) må jo nesten ta det før det blir så kaldt at jentene kler på seg igjen! hehe |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Ons 31. Jan 2007 11:22 ] |
| Innleggets emne: | |
har du fundet dig en Caner, eller leter du stadig?? pappa wolf |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Tor 01. Feb 2007 19:01 ] |
| Innleggets emne: | |
har funnet, men har jeg råd da?? noope hater det å være økonomisk underlegen azza!! hvertfall når bilen jeg vil ha kun (KUN) koster 50K |
|
| Forfatter: | Roar [ Lør 03. Feb 2007 01:29 ] |
| Innleggets emne: | |
24 år og ingen amerikaner. Er du en såkalt hangaround ? Jeg tror det , masse pjatt men det skjer ingenting. Og den unskyldningen har ikke råd holder ikke hos oss. Bare å nevne noe slikt er en ren fornærmelse mot de fleste av oss. Det er snakk om prioritering. |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 03. Feb 2007 02:29 ] |
| Innleggets emne: | |
vel, prioriteringen er rett.. men min økonomiske sans er skutt rett til helvette.. hehe.. og det har den hvert leeenge.. derfor ikke råd!! :s så jeg betaler på gammel gjeld nå.. men når den er ferdig, da blir den andre boller.. hehe |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 03. Feb 2007 10:54 ] |
| Innleggets emne: | |
RESPEKT. det er prioriteringen mellem gammel gæld og ny bil, der er så vigtig. hvor mange biler sælges, pga pengemangel. så respekter Cowboy, for hans vilje til at betale gammel gæld, før han stifter ny. hvad angår de såkaldte hangarounds. uten dem ville mange tiloversblevne projektbiler, aldrig se dagens lys igen. vores hobby handler om biler, og om at trække nye krefter ind i miljøet, og det gør vi ikke ved at se ned på hangarounds, mange af dem har en enorm viden om biler, netop fordi de hænger omkring, og lærer. eks. min nevø i danmark har været hangaround i 15 år, og kører nu hotrod. jeg har haft ham med i klubben i dk, mange tusinde gange, og netop derfor, havde han den viden der skulle til, for at bygge hans egen hotrod, (Og den er betalt af hans avisrute gennem 8 år.) der er selvfølgelig nogen, som er tregere end andre, men hvad gør det. selv gode historier, kan så kimen til en ny Chip Foose, eller David Cottington. Igen respekter alle for deres interesse niveau. Vi skal alle begynde et sted. |
|
| Forfatter: | Astri [ Lør 03. Feb 2007 14:20 ] |
| Innleggets emne: | |
Det var godt sagt pappa wolf. Og uansett så er jo ikke the Cowboy mer enn 24 år heller, så han har jo mange år forran seg til å anskaffe seg en amcar. Det må jo være lov å drømme frem til den dagen kommer? |
|
| Forfatter: | madmax [ Man 05. Feb 2007 01:59 ] |
| Innleggets emne: | |
helt enig pappa wolf meget godt sagt....men en tin jeg må spørre deg om....har vert en del i dk...hvorfor ser man så lite til amerikabiler der???eller har eg bare vert i dk på feil plass til feil tid???kossen er amcar miljøet og amcar kulturen der nede????dette har eg lurt på lenge se på sverige det er jo nordens paradis for oss somliker amcar og vi har ikke lite biler rundt her vi heller men i danmark har eg nesten aldri sett en amcar og jeg kjørte mye transport akkurat i danmark hehe |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 05. Feb 2007 12:11 ] |
| Innleggets emne: | |
Der finnes mange amcars i dk, men som været er i dk, især med al regnen om sommeren, er der ikke mange som rent faktisk kommer ut å kjøre. og om vinteren skal man se godt efter, hvis man vil se en caner, på vejen. men amcar interessen er stor i dk, ikke mindst iblandt unge mennesker. mange af dem har bare ikke mulighet for at købe en amcar, fordi de er sindsygt dyre. eks. 57 bel air, i god stand. 237000,- eks. Buick Skylark 2.8 V6 1980. 35000,- og er man under 25 år gammel, kan det nesten ikke lade sig gøre at forsikre bilen, da forsikringsselsaberne får panik, hvis man nevner ordet amcar. men som i norge, findes der forsikringsselskaber der har aftaler med klubberne i danmark, og til en ganske fornuftig pris. næsten alle amerikanerbiler, kommer kun ut på sommeren, og da kun i helgerne. der findes dog de, som trodser elementerne, og tager deres biler med til utlandet, og i serdeleshet sverige. her tænker jeg på tref i sverige. Nordmænd er bedre til at rejse ut, med deres biler, end danskerne. men hvis dere er intresserede i klublivet, i danmark, så er der her et link. F.D.A. FDA (Forenede Danske Amerikanerbilklubber) er en parably organisation der varetager de danske USA-bilklubbers interasser. www.fda-biler.dk |
|
| Forfatter: | jorglove [ Søn 01. Apr 2007 21:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Do you have some picture of your car to show us? |
|
| Side 1 av 3 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|