AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

En liten hilsen fra en Moparfan
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=319
Side 1 av 1

Forfatter:  Morten Braarud [ Ons 12. Apr 2006 21:17 ]
Innleggets emne:  En liten hilsen fra en Moparfan

Bilde

Dette driver jeg skrur på om dagen. Hmm! Blir jeg ferdig til våren da tro?
Mvh Morten

Forfatter:  Morten Braarud [ Ons 12. Apr 2006 21:19 ]
Innleggets emne: 

Bilde

Måtte jo vise hekken også

Forfatter:  Morten Braarud [ Ons 12. Apr 2006 21:20 ]
Innleggets emne: 

Glemte århundrets arrangement lags Østfoldskysten i år
Bilde

Forfatter:  widing [ Ons 12. Apr 2006 22:01 ]
Innleggets emne: 

Velkommen. Fet Charger, så den på veie i fjord sommer.

Forfatter:  fox-body [ Ons 12. Apr 2006 23:56 ]
Innleggets emne: 

Fin Charger. Kikket på bildene på http://www.acocmoss.com/. Masse fine bilder fra restaureringa. Ser også ut til å være en artig motor.

Mvh
Morten R. N.

Forfatter:  moparman [ Tor 13. Apr 2006 09:46 ]
Innleggets emne:  Hei morten

Hei morten =D> =D>
Det var hygelig og se du og er her.
Den plakaten du har lakt ut her kan du sende den til meg :?: :?:
not@chargernorway.com Nå er siden vår oppgadert. :mrgreen:
Jeg tenkte jeg skulle ut og kjøre i dag men det blir ikke noe av
regner som bare ffffffffff :crybaby:

Forfatter:  Morten Braarud [ Tor 13. Apr 2006 13:39 ]
Innleggets emne: 

Sender deg plakaten som ønsker per mail. Joda jeg er jo og roter litt rundt i internettverden ft. Det regner ikke noe mindre her. Høljer er vel et dekkende ord. På den annen side så blir jo snøen borte helt til neste vinter

Forfatter:  challenger [ Søn 17. Sep 2006 20:48 ]
Innleggets emne: 

Hei, Morten!

Er du blitt medlem i WPC Club of Norway? Eg driv og oppdaterer litt bildegallerier på nettsidene og legger gjerne ut eit bilde av den fine Chargeren din i tilfelle.

Lykke til med Mossetreffet neste helg!

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 23. Sep 2006 19:57 ]
Innleggets emne: 

Hei igjen. Nei jeg har ikke vært medlem i WPC klubben på en stund, men kanskje jeg blir det en gang igjen? Ellers takk for hilsen mht morgendagens late summer car meet. Håper det kommer mange
Morten

Forfatter:  challenger [ Lør 23. Sep 2006 23:00 ]
Innleggets emne: 

Morten Braarud skrev:
Hei igjen. Nei jeg har ikke vært medlem i WPC klubben på en stund, men kanskje jeg blir det en gang igjen? Ellers takk for hilsen mht morgendagens late summer car meet. Håper det kommer mange
Morten


Ok, du er uansett velkommen tilbake ved første anledning. Eg ønsker meg større muskelbilsengasjement i medlemslistene.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/