| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| One of a kind https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=311 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Tex-JetCarrier [ Man 10. Apr 2006 15:50 ] |
| Innleggets emne: | One of a kind |
Gutt 36 år med sjelen til en 13 åring. Jeg har en Ford Econoline fra 1996. Denne er svart matt med malings"splatter", da paintball er min "pasion". Stygg som helvete men veldig kul. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|