| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| om meg https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3109 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | transam [ Tir 18. Des 2007 19:44 ] |
| Innleggets emne: | om meg |
hei Jeg er veldig interisert i amerikanske biler og motorsykler |
|
| Forfatter: | 1942 [ Tir 18. Des 2007 19:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: om meg |
transam skrev: hei
Jeg er veldig interisert i amerikanske biler og motorsykler VELKKOMEN jarle ! kult du ble medlem her også |
|
| Forfatter: | stian [ Tir 18. Des 2007 19:53 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei hei, du får slenge opp bilder av grombilen! |
|
| Forfatter: | transam [ Tir 18. Des 2007 19:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: om meg |
42 chevrolet skrev: transam skrev: hei Jeg er veldig interisert i amerikanske biler og motorsykler VELKKOMEN jarle ! kult du ble medlem her også takk for det |
|
| Forfatter: | transam [ Tir 18. Des 2007 20:03 ] |
| Innleggets emne: | |
stian skrev: Hei hei, du får slenge opp bilder av grombilen!
den ligger på prosjekt nå |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Tir 18. Des 2007 21:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Jarle, Velkommen... Du lyt legge ut nokken bilde av bilen din. Tøft at du berre er 15 år og allereie har prosjekt!! Stå på!! Lykke til. |
|
| Forfatter: | krømib [ Tir 18. Des 2007 22:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen, kjempebra at noen av dere unggutta velger USA bil og dette var jo ikke hva som helst heller som begynner bil. |
|
| Forfatter: | 1942 [ Tir 18. Des 2007 22:02 ] |
| Innleggets emne: | |
ligger bilder av bilen hans under prosjekter nå |
|
| Forfatter: | transam [ Tir 18. Des 2007 22:37 ] |
| Innleggets emne: | |
krømib skrev: Velkommen, kjempebra at noen av dere unggutta velger USA bil og dette var jo ikke hva som helst heller som begynner bil.
må jo ha amerikansk |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tir 18. Des 2007 23:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei & Velkommen! |
|
| Forfatter: | transam [ Tir 18. Des 2007 23:23 ] |
| Innleggets emne: | |
Malibu74 skrev: Hei & Velkommen!
takk |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|