AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

om meg
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=3109
Side 1 av 1

Forfatter:  transam [ Tir 18. Des 2007 19:44 ]
Innleggets emne:  om meg

hei :D jeg heter Jarle og er 15 år. Jeg bor i Kodal, utenfor Sandefjord.
Jeg er veldig interisert i amerikanske biler og motorsykler 8) Og jeg har en 1974 Trans Am prosjekt :D

Forfatter:  1942 [ Tir 18. Des 2007 19:49 ]
Innleggets emne:  Re: om meg

transam skrev:
hei :D jeg heter Jarle og er 15 år. Jeg bor i Kodal, utenfor Sandefjord.
Jeg er veldig interisert i amerikanske biler og motorsykler 8) Og jeg har en 1974 Trans Am prosjekt :D



VELKKOMEN jarle ! kult du ble medlem her også 8)

Forfatter:  stian [ Tir 18. Des 2007 19:53 ]
Innleggets emne: 

Hei hei, du får slenge opp bilder av grombilen!
:D

Forfatter:  transam [ Tir 18. Des 2007 19:53 ]
Innleggets emne:  Re: om meg

42 chevrolet skrev:
transam skrev:
hei :D jeg heter Jarle og er 15 år. Jeg bor i Kodal, utenfor Sandefjord.
Jeg er veldig interisert i amerikanske biler og motorsykler 8) Og jeg har en 1974 Trans Am prosjekt :D



VELKKOMEN jarle ! kult du ble medlem her også 8)

takk for det :D

Forfatter:  transam [ Tir 18. Des 2007 20:03 ]
Innleggets emne: 

stian skrev:
Hei hei, du får slenge opp bilder av grombilen!
:D

den ligger på prosjekt nå :D

Forfatter:  T & T Store [ Tir 18. Des 2007 21:54 ]
Innleggets emne: 

Hei Jarle, Velkommen... Du lyt legge ut nokken bilde av bilen din. Tøft at du berre er 15 år og allereie har prosjekt!! Stå på!!

Lykke til.

Forfatter:  krømib [ Tir 18. Des 2007 22:02 ]
Innleggets emne: 

Velkommen, kjempebra at noen av dere unggutta velger USA bil og dette var jo ikke hva som helst heller som begynner bil.

Forfatter:  1942 [ Tir 18. Des 2007 22:02 ]
Innleggets emne: 

ligger bilder av bilen hans under prosjekter nå 8)

Forfatter:  transam [ Tir 18. Des 2007 22:37 ]
Innleggets emne: 

krømib skrev:
Velkommen, kjempebra at noen av dere unggutta velger USA bil og dette var jo ikke hva som helst heller som begynner bil.

må jo ha amerikansk :D

Forfatter:  Mr.Malibu [ Tir 18. Des 2007 23:22 ]
Innleggets emne: 

Hei & Velkommen!

Forfatter:  transam [ Tir 18. Des 2007 23:23 ]
Innleggets emne: 

Malibu74 skrev:
Hei & Velkommen!

takk :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/