Jahi...
Jeg heter Christian... 20 år fra Skien... har ett Corvette prosjekt, pusla å streva med i 2 år nå, satser på å bli ferdig snart, fant plutselig dette conceptet.... med ett så sterkt domene så rettet mot forum blir det sikkert mange amcar elskere her.
Prøver å ta del i det meste som er fett på nett, håper det er mulig å bli kjent med noen nye folk med råe biler her også, så allerede før jeg registrete meg at det var noen kjennte nick der.
Driver å ordner litt med side sjøl, egenstarta sak.
http://www.am-car.comhar ett forum med en diversitet av folk fra Norge Usa England og Tyskland...
og har en del tusen bilder som jeg nå driver å legger opp på nytt i ett nytt system.
her er meg å bilen min 74 Corvette Stingray, hele lakken var krakkelert.. av medn... nå er den grunnet.
