AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Tommy(V8) Frantzen
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=29
Side 1 av 2

Forfatter:  TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 22:34 ]
Innleggets emne:  Tommy(V8) Frantzen

HeiHei :P
Jeg heter altså Tommy og kommer fra Strømmen... Er 15 år og "vill" etter Amcar. Liker mye forskjellig Amcar, men det er et spesielt merke, Chevrolet. 8) Jeg har alltid vært med faren min til Vësterås og andre treff gjennom årene, men når jeg virkelig falt for Amcar var vel for 2-3 år siden. :roll:

Har et 1956 Chevrolet Bel Air 2-Dørs Hardtop prosjekt. Siden dette er første prosjektet så har jeg jo faren min som skal hjelpe meg (Percy). :P
Hadde vært moro å fått den i stand til jeg er 18. 8)
Det mangler MYE deler, så hvis du har noe liggende så si ifra :!:

Jeg og faren min har en side som du bør sjekke: www.frantzenracing.com
Det ligger veldig mye bilder fra treff i 2004 og 2005 der. Vi satser på treffbilder i 2006 også, så det er bare å følge med!

Lager også en side for ”Classic Junkies” klubben. (Trykk på bildet som rulerer på www.frantzenracing.com siden nederst til venstre.) ”Classic Junkies” er en HEEELT useriøs klubb for de med 1955-57 Chevy 8)


Hilsen TommyV8 :wink:

Forfatter:  stianmh [ Søn 29. Jan 2006 19:55 ]
Innleggets emne: 

Moorn Tommy;) stilig at du har det prosjektet da :D hadde egentlig vært moro å få se det en gang :D hehe..

Forfatter:  TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 20:14 ]
Innleggets emne: 

stianmh skrev:
Moorn Tommy;) stilig at du har det prosjektet da :D hadde egentlig vært moro å få se det en gang :D hehe..


Jeje... :P Det skal vel gå ann å fikse en gang :shock: :lol:

Slenger med et bilde av Americanracing felgen!
Noen som vet hva disse felga heter? :roll:

Vedlegg:
56Felg.jpg
56Felg.jpg [ 59.29 KiB | Vist 8400 ganger ]

Forfatter:  pontchief [ Søn 29. Jan 2006 20:42 ]
Innleggets emne: 

De ser ut som det er gamle magnesium Torq-Thrust hjul.
Du finner litt mere info om gamle American racing hjul her.
http://www.roadsters.com/wheels/#ARH
Bilde

Forfatter:  TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 20:45 ]
Innleggets emne: 

pontchief skrev:
De ser ut som det er gamle magnesium Torq-Thrust hjul.
Du finner litt mere info om gamle American racing hjul her.
http://www.roadsters.com/wheels/#ARH


Fy fader Pontchief... :shock:
Du er helt RÅ til å finne ting på nette 8) :P

Forfatter:  TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 21:05 ]
Innleggets emne: 

Det er nok disse:

Bilde
The original Aluminum Torq-Thrust wheels

Forfatter:  percy [ Ons 22. Feb 2006 14:15 ]
Innleggets emne: 

:D Har du bestilt delene ? #-o #-o #-o eller er du for syk !!

Forfatter:  TommyV8 [ Ons 22. Feb 2006 16:24 ]
Innleggets emne: 

percy skrev:
:D Har du bestilt delene ? #-o #-o #-o eller er du for syk !!


Er for syk :smoke: Neida... Det er fiksa. Det blir moro når delene kommer =D>

Forfatter:  TommyV8 [ Tor 09. Mar 2006 18:43 ]
Innleggets emne: 

Kommer med et bilde av `56`n #-o
Lengter etter sommern... O:) 8-[ [-o<

Vedlegg:
ChevySnO (1).jpg
ChevySnO (1).jpg [ 80.55 KiB | Vist 7926 ganger ]
ChevySnO.jpg
ChevySnO.jpg [ 63.76 KiB | Vist 7926 ganger ]

Forfatter:  rogerz28 [ Tor 09. Mar 2006 18:54 ]
Innleggets emne: 

:( Huff, det så trist ut, Tommy. Tror vi er flere som lengter etter sommern. Hils gammern 8) 8) :D

Forfatter:  Grey [ Fre 10. Mar 2006 01:49 ]
Innleggets emne: 

Ikke så veldig oppløftende syn i øyeblikket men med tanke på hva som skjuler seg under der + att våren er rett rundt hjørnet så blir det litt bedre. Er karosseriet komplett?

Forfatter:  pontchief [ Fre 10. Mar 2006 09:29 ]
Innleggets emne: 

Selger de ikke snøskuffer der du bor? :)
Du er ikke redd for at taket får seg en knekk.
Dere har voldsomt med snø. :shock:
Er det mye på flat mark?

Forfatter:  TommyV8 [ Lør 11. Mar 2006 00:39 ]
Innleggets emne: 

#Grey: Mangler en forskjerm.

#pontchief: Snøskuffa ble brukt i dag :lol: :P
Har fått vekk snøen nå, så er ikke redd lenger... =D> Men jo, det kunne skjedd! Det var ganske tungt.
På flat mark har jeg ikke målt, :P men regner med nesten 1 meter( :?: )

Forfatter:  71mach172 [ Søn 12. Mar 2006 02:36 ]
Innleggets emne: 

TommyV8 skrev:
#Grey: Mangler en forskjerm.

#pontchief: Snøskuffa ble brukt i dag :lol: :P
Har fått vekk snøen nå, så er ikke redd lenger... =D> Men jo, det kunne skjedd! Det var ganske tungt.
På flat mark har jeg ikke målt, :P men regner med nesten 1 meter( :?: )


Jeg bor jo ikke så langt unna deg TommyV8, og ca. en meter høres veldig riktig ut! :D Ca. en meter overalt, bortsett fra der det er måkt og saltet.. Glatt å kjøre moped har jeg finni ut :shock: :lol:

Forfatter:  Persson [ Tir 28. Mar 2006 15:10 ]
Innleggets emne: 

Ser ut som et stort prosjekt det ja Tommy :wink: Er det lenge til du skal starte pusse litt på det eller?

Vedlegg:
56Chevy-21-04.jpg
56Chevy-21-04.jpg [ 80.97 KiB | Vist 7729 ganger ]

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/