| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Tilhengerfeste https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=28469 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Gunnar 1945 [ Fre 18. Okt 2024 10:51 ] |
| Innleggets emne: | Tilhengerfeste |
Hei igjen alle sammen, Jeg er søker etter et tilhengerfeste til min Dodge Diplomat coupe 1978. Det gamle kastet jeg (hvor dum kan man bli?) 2000. Bilen tok jeg vare på og lot den lagres i over 20 år. Om en eller annen av dere vet om, kjenner til eller kanskje har et feste, er jeg sterkt interessert i det. Tror at festet fra Aspen passer. Gunnar |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|