AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Tjenare! El Camino fra Sogn & Fjordane!
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2832
Side 1 av 2

Forfatter:  CaminoTigger [ Lør 03. Nov 2007 01:00 ]
Innleggets emne:  Tjenare! El Camino fra Sogn & Fjordane!

Heisann! Nytt medlem fra Sogn her :D !
Fikk endelig fingern ut eter å ha luska rundt på forumet her lenge. Har en 1983 El Camino som jeg jobber med, men som vi alle vet, ting tar tid (og penger)! Siste året har jeg bygd garasje til EC'n som enda ikke er helt ferdig (brodern ville ha tilbake plassen i sin garasje). Driver og isolerer nå slik at jeg forhåpentligvis snart kan få lagt inn strøm og montert varmepumpe og gjort noe mer med bilen.
El Camino'n er for tiden i biter, men om ett år eller to eller tre skal den bli en heftig streetmachine :twisted:
Prøver å legge inn noen bilder:
[img][img]http://i170.photobucket.com/albums/u249/CaminoTigger/elcamino1.jpg[/img]
[/img]Bilde
[img][img]http://i170.photobucket.com/albums/u249/CaminoTigger/P1000905.jpg[/img]
[/img]Bilde
[img][img]http://i170.photobucket.com/albums/u249/CaminoTigger/P1000902.jpg[/img]
[/img]Bilde
[img][img]http://i170.photobucket.com/albums/u249/CaminoTigger/DCP_0615.jpg[/img]
[/img]Bilde

Forfatter:  gMcnut [ Lør 03. Nov 2007 01:24 ]
Innleggets emne: 

HERLIG PICKUP, OG FLOTT ARBEID!!

Forfatter:  CaminoTigger [ Lør 03. Nov 2007 01:33 ]
Innleggets emne: 

Takker og bukker :D ! Godt og se at det ikke bare er jeg som er oppe om natta :lol: !

Forfatter:  st-remy [ Lør 03. Nov 2007 01:51 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet ja 8)

Forfatter:  Pappa Wolf [ Lør 03. Nov 2007 10:11 ]
Innleggets emne: 

Hej og velkommen på forum!

Flott bil, og flotte bilder!

Glæder mig til å se flere bilder!

Forfatter:  CaminoTigger [ Lør 03. Nov 2007 20:02 ]
Innleggets emne: 

Takker for velkomsten! Skal prøve å få tatt noen bilder etterhvert som bilen tar form. Det er ganske mye å ta tak i på den, plenty med rust ja! Understellet er noenlunde ferdig som bildene viser med diverse oppgraderinger som for eksempel senking (2"spindler foran, 1,5" senkefjærer bak),røde Koni,polyforinger,SSBC bremser+++. Motoren er en 1987 350tpi med lett trim og litt blanke deler her og der og th700 kasse. Har ikke fått starta opp motoren enda, så jeg er spent på om den funker som den skal. Får si som Blodstrupmoen:time vill sjåvv 8) !

Forfatter:  1942 [ Lør 03. Nov 2007 20:32 ]
Innleggets emne: 

velkommen :lol:

tøff kjære! :D


åssen bakaxel har du brukt er det en vanelig 10 bolt, eller noe nyere ?

Forfatter:  CaminoTigger [ Lør 03. Nov 2007 20:52 ]
Innleggets emne: 

42 chevrolet skrev:
velkommen :lol:

tøff kjære! :D


åssen bakaxel har du brukt er det en vanelig 10 bolt, eller noe nyere ?

Takker :) !
Akslingen er en 10 bolter,7 5/8" posi fra en 1986 Monte Carlo ss. Utveksling 3.73. Ikke verdens sterkeste akkurat, men noe bedre enn den orginale 7 1/2" som stod på bilen. Selve huset er likt utvendig, men innmaten er litt større dimensjonert på Monte Carlo akslingen. Har forøvrig bygd den om til skivebremser med et kit fra SSBC.

Forfatter:  Mr.Malibu [ Søn 04. Nov 2007 12:28 ]
Innleggets emne: 

Hei & Velkommen! El Camino er en av mine favortitter!

Forfatter:  Ranchero [ Søn 04. Nov 2007 16:10 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen til forumet 8) !
Veldig tøff bil du har,vi gleder oss alle sammen her på forumet til bilen din blir ferdig :) .
Syns El Camino er en veldig fin bil! Husker i tenårene så var jeg veldig opphengt i 1987 El Camino SS,med de tøffe stripene på sidene.Er ikke så vanlig å se lenger de desverre.
Men men..det blei nå ikke en slik bil på meg,men valgte heller Ford Ranchero,som er ford sin utgave av El Camino kan man si...hehe!

Forfatter:  HeavyChevy [ Man 05. Nov 2007 08:38 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit :D

Pent bygg :DD

Forfatter:  elcamino [ Man 05. Nov 2007 09:53 ]
Innleggets emne: 

Velkommen
Bra med flere med sunne interesser :lol:

Forfatter:  alfaalfa [ Man 05. Nov 2007 16:58 ]
Innleggets emne: 

velkommen til forum 8)
Fin camino har du og.

alfaalfa

Forfatter:  halvor [ Man 05. Nov 2007 17:23 ]
Innleggets emne: 

heisann!
en jeg jobber med har en greit modifisert 87 el camino choo choo customs... han bygde den for, jeg vil tippe minimum 10 år siden...bilen er den dag i dag en meget pen bil...
og med litt motor så er det også meget morsomme biler. det kan jeg skrive under på! :)

flott bygge du har på gang!
gleder meg til å se resultatet.. :D

Forfatter:  CaminoTigger [ Fre 09. Nov 2007 21:20 ]
Innleggets emne: 

Tusen takk for velkomsten folkens! Veldig trivelig :D ! Jeg skal prøve å lage en prosjektråd etterhvert, men først må garasjen gjøres ferdig og ryddes(er et sabla rot der nå :lol: ). Blir litt modifisering/stylig av karosseriet, ikke noe voldsomt, men noe sånt som rollpan,moderate sideskjørt og front i choochoo stil eller evt. Camaro 3.gen convertion. Blir sikkert til å kjøpe fra andre siden av dammen siden dollaren er lav, men det koster lell.
Så om det er noen som tilfeldigvis har noe sånt noe brukt til salgs så er jeg interessert.

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/