AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

G30 van stjernehimmel starcraft
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=28237
Side 1 av 1

Forfatter:  Chriserrr [ Lør 30. Okt 2021 11:11 ]
Innleggets emne:  G30 van stjernehimmel starcraft

Hei, så var jeg på’n igjen denne gangen blir det installasjon av stjernehimmel i lavtakeren min G30 lurer på ligger det kabler klare til og plugge inn eller må det legges opp selv? Denne bilen har aldri hatt stjernehimmel eller no sånt lignende

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 02. Nov 2021 20:04 ]
Innleggets emne:  Re: G30 van stjernehimmel starcraft

Hei. Her må du nok selv dra kabler.
Stjernehimlen har jeg ikke set montert i lav tak vans.
Bare i starcraft utgaver.

Finn ut av hvor mange ampere stjernehimlen trekker, og monter med relæ og sikring.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/