| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| G30 van stjernehimmel starcraft https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=28237 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Chriserrr [ Lør 30. Okt 2021 11:11 ] |
| Innleggets emne: | G30 van stjernehimmel starcraft |
Hei, så var jeg på’n igjen denne gangen blir det installasjon av stjernehimmel i lavtakeren min G30 lurer på ligger det kabler klare til og plugge inn eller må det legges opp selv? Denne bilen har aldri hatt stjernehimmel eller no sånt lignende |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 02. Nov 2021 20:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: G30 van stjernehimmel starcraft |
Hei. Her må du nok selv dra kabler. Stjernehimlen har jeg ikke set montert i lav tak vans. Bare i starcraft utgaver. Finn ut av hvor mange ampere stjernehimlen trekker, og monter med relæ og sikring. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|